dashboardverlichting
- Bezoeker
21-02-2002 13:04 #57100
door
dashboardverlichting is gemaakt door
De dashboardverlichting van mijn Amazon is is uitgevallen. De lampjes voor olie en amp. doen het nog wel. Laatst heb ik hetzelfde euvel gehad. Na wat aan de bedrading te morrelen deed ie het plotseling weer. Maar nu is het echt over. Hoe kan ik het euvel verhelpen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
21-02-2002 13:59 #60001
door
Beantwoord door in topic dashboardverlichting
Meestal eens goed de oppervlakken tussen de lampfitting en chassisgat schoonmaken/schuren. Dat de fitting weer in het gat. Veelal is het deze massaverbinding die parten speelt aangezien de "+" meestal goed achter om het lamp-middelpunt kontakt blijft maken.
- Bezoeker
21-02-2002 16:10 #60000
door
verlichting krijgt voeding van de lichtschakelaar welke je kan verdraaien voor de lichtsterkte. Beetje draaien aan de knop kan helpen. Of bedrading achter lichtschakelaar zit los (2 dunne rode draden) of de lampjes zijn stuk.
- Bezoeker
22-02-2002 10:57 #59999
door
Alle dashbordlampjes in 1x kapot lijkt me stug. Probleem bij mij was de zekering die niet goed contact maakte. Stadslicht en achterlicht lopen over dezelfde zekering, die vielen dus ook uit. Uiteindelijk contactspray gebruikt + contactjes in zekeringskastje bijgebogen.
- Bezoeker
25-02-2002 10:43 #59998
door
Bedenk dat in de Amazon de dashboardverlichting regelbaar is. Ikzelf wist dit ook niet en heb vreselijk gezocht waarom de verlichting af en toe wel werkte en af en toe niet. Regelbaar door draaien aan de verlichtingschakelaar.