skai verven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2005 12:53 #53100
door
skai verven is gemaakt door
Via de zoekfunctie zie ik wel dat er vaker naar geinformeerd is maar een oplossing of verslag heb ik nooit gezien. Wie weet of er een verfsoort in de handel is om verbleekt skai (in mijn geval zwart dat bruinig is geworden) op te frissen. Graag zou ik een merk willen horen en helemaal mooi zou natuurlijk een verslagje zijn van eventuele ervaringen hiermee. Ik heb wel wat zitten rommelen met zwarte schoenpoets maar dat spul geeft slechts een tijdelijk effect. Bovendien bestaat er een kans van afgeven op kleren en dat vind mijn vrouw wat minder.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2005 14:29 #76200
door
Beantwoord door in topic skai verven
Bij Blankers kan je skaiverf kopen, zelfs in gemengde kleuren als je een sample opstuurt. Kijk maar op
www.frost-auto.nl/
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2005 18:08 #76199
door
Beste Kees,
Vijf jaar geleden heb ik, met goed resultaat de skai bekleding van de voorstoelen van mijn 1800ES gespoten.
Ik heb dat gedaan met een produckt van "SEM Products", een Amerikaanse fabriek. Tel: 0017045221006, Importeur was toen: IMP QualityBV , Postbus 116,3240Ac Middelharnis 0187482603.
Ik heb de stoelen met thinner schoon gemaakt, geschuurd met fijn schuurpapier en daarna een paar keer dun gespoten. Het resultaat was verbluffend en is dat nog steeds. Een andere firma, die ooit op de Volvobeurs stond zou zijn: VHT Promotions, tel:0321321744 SUCCES!
Vijf jaar geleden heb ik, met goed resultaat de skai bekleding van de voorstoelen van mijn 1800ES gespoten.
Ik heb dat gedaan met een produckt van "SEM Products", een Amerikaanse fabriek. Tel: 0017045221006, Importeur was toen: IMP QualityBV , Postbus 116,3240Ac Middelharnis 0187482603.
Ik heb de stoelen met thinner schoon gemaakt, geschuurd met fijn schuurpapier en daarna een paar keer dun gespoten. Het resultaat was verbluffend en is dat nog steeds. Een andere firma, die ooit op de Volvobeurs stond zou zijn: VHT Promotions, tel:0321321744 SUCCES!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2005 23:39 #76198
door
Beste Kees
Als schoenmaker zijnde heb ik wel enkele ervaringen met het vereven van leder en kunststoffen
Dit kan met verf van het merk magix
Wel eerst ontvetten met aceton
daarna spuitn in twee of drie dunne lagen
prijs v e spuitbusje 8 a 9 euro
Groeten steven
Als schoenmaker zijnde heb ik wel enkele ervaringen met het vereven van leder en kunststoffen
Dit kan met verf van het merk magix
Wel eerst ontvetten met aceton
daarna spuitn in twee of drie dunne lagen
prijs v e spuitbusje 8 a 9 euro
Groeten steven