Voorstellen Joren

  • Joren Meggelaars (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2024 07:20 #1046308 door Joren Meggelaars (GAST)
Voorstellen Joren is gemaakt door Joren Meggelaars (GAST)
Goedemorgen!

Bij deze wil ik me even kort voorstellen.
Mijn naam is Joren. 32 jaar, en werkzaam in de IT als consultant. Naast mijn werk wordt ik erg gelukkig van het buitenleven, moestuinieren en natuurlijk auto’s.
Momenteel heb ik zelf geen Volvo’s meer. In de loop der jaren heb ik 2 480’s gehad, 1 V70 2.5 20v en 1 V70 T5. Wel heb ik momenteel nog een oude Citroen HY (camper) wat voor mij een groot passie project is.

Nu denk je misschien; Maar  je hebt geen Volvo?!
Nou. Ik zit hier ook niet voor mezelf.. Zonder al te veel details te noemen;
Ongeveer 10 jaar geleden is een goede vriend van me begonnen aan het restaureren van een Amazon. Er is een redelijk harde auto gekocht, dorpels, A stijlen en kwetsbare plekken zijn gelast etc. Helaas kwam het project daarna op een lager pitje te staan.  Vier Jaar geleden is deze jongen helaas (te vroeg) overleden. 

De Amazon staat ondertussen weg te stoffen in een schuurtje achter zijn huisje. Ik wil graag zijn weduwe/ vriendin helpen door de Amazon en andere autos op te ruimen en een nieuw huisje te geven. Vandaar ook dat ik hier ben. Ik zal het in een ander thread wat uitgebreider uitwerken. Maar ik hoop dus iemand te vinden die de auto (ondanks het feit dat hij in stukjes ligt) naar waarde in schat en over zou willen nemen. Hij hangt op t randje tussen een solide harde donor / goede harde basis voor een project auto.
Het betreft een 1969 P131 Special. B20A motor, 4 bak. (P131341S dus ;-) 

Wellicht vind ik hier iemand die interesse heeft, of zijn er mensen die me in contact kunnen/willen brengen met geïnteresseerden. Ik wil er geen geld aan verdienen, ook niet voor de nabestaanden. Het gaat ons er om dat de auto weg gaat en nog iemand anders blij kan maken. Als donor of wellicht ooit weer de weg op.

Het is voor mij enige jaren geleden actief te zijn geweest op auto fora. Maar ik gok alvast bedankt op een warm welkom zoals ik de communities ken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-08-2024 13:18 #1046349 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Voorstellen Joren
Hallo Joren, een warm welkom dus!
En erg fijn dat je moeite doet voor de weduwe van je vriend en ik hoop dat de Amazon kan worden gered.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD