- Berichten: 129
Ook hier vragen over een chassisnummer
- Gert van Beek
- Premium lid
Groet Gert.
De oudste is uit 1963 en de jongste uit 2008.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gert van Beek
- Premium lid
- Berichten: 129
maar ik denk dat ik ze wel weer redelijk zichtbaar kan krijgen.
Groet Gert.
De oudste is uit 1963 en de jongste uit 2008.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik heb wel eens zitten denken of graveren met een dremel een optie zou zijn om de zichtbaarheid te verbeteren. Zou dat werken?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gert van Beek
- Premium lid
- Berichten: 129
Groet Gert.
De oudste is uit 1963 en de jongste uit 2008.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gert van Beek
- Premium lid
- Berichten: 129
Maar met slagletters zou het wel kunnen lukken. Wat ik in de vorige post schreef was niet alleen maar lol maar ook een soort vraag is er iemand bekend met technieken om b.v. met een zuur weer wat letters meer zichtbaar te kunnen maken?
Groet Gert.
De oudste is uit 1963 en de jongste uit 2008.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gert van Beek
- Premium lid
- Berichten: 129
Maar het gaat natuurlijk over de toekomst. Edit: en het nummer staat op de aangegeven plaats.
Groet Gert.
De oudste is uit 1963 en de jongste uit 2008.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo
- Platinum lid
- Berichten: 2280
Lars Rengersen schreef : Dat is goed nieuws. Volgens mij is het vooral van belang dat het chassisnummer leesbaar is op de plek die ook in de papieren staat. Of dat een origineel nummer is, lijkt van ondergeschikt belang getuige mijn lichtblauwe combi en een Amazon die ik eerder had waarbij het nummer op een opgelast plaatje op het binnenscherm stond.
Ik heb wel eens zitten denken of graveren met een dremel een optie zou zijn om de zichtbaarheid te verbeteren. Zou dat werken?
Heb ik 1 keer moeten doen maar let op dit kan voor problemen zorgen als je onderweg in een fuk rijd en ze willen je VIN nr nakijken. Als ze zien dat het machinaal bewerkt is kan dat nog wel is voor problemen geven.
Voorbeeld ik heb vorig jaar op mijn werk een frame van een Derbi laten stralen en was vergeten het VIN nr af te plakken met dik aluminium tape. Gevolg bijna niet meer te lezen en dan moest er nog poedercoat op. Het nr was met allemaal puntjes machinaal ingeslagen en het begon met een ster en eindigde met een ster. Ik heb daar een werk aan gehad omdat zo te krijgen dat het niet opviel. Had ook slagletters kunnen gebruiken maar al die brommers hebben dezelfde layout van VIN nr en als ik dan met slagletters of graveer aan de gang was gegaan en mijn zoon zou er uit gepakt worden dan durf ik te wedden dat we een probleem hadden, want de politie is ook niet gek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
- Berichten: 1899
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.