Diverse Electronische vragen…

• Richard Vrolijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2024 16:52 #1046409 door Richard Vrolijk
Diverse Electronische vragen… is gemaakt door Richard Vrolijk
Hallo, hierbij doe ik graag een beroep op de kennis van eevaren Volvo 850 kenners.

mijn 850 T5R uit 1995, handgeschakeld heeft wat kuren, ik gebruik hem blijkbaar te weinig.

vraag 1, mijn acheruitrij verlichting doet het soms niet als ik hem in zijn achteruit zet, soms wel soms niet ?
is dat de schakekaar, zo ja, waar zit deze ?
ik heb witte knipperlichten achter, zitten er al jaren op, nu word hij afgekeurd omdat ze wit zijn ? Klopt dat ?
mijn derde remlicht in de achterspoiler, daar branden een aantal LED lampjes niet, ook een afkeurpunt, hie los ik dat op, kan ik er een sticker overheel plakken, zodat deze niet meer zichtbaar is en is dat dan wel ok ?
mijn verwarmings installatie werkt niet meer zoals het was, als ik nu de stekker op de ventilatie motor zet, dan blasdt hij Full power, maar ik kan via het bedieningspaneel titaal niets inregelen, heb geen enkeke invloed als ik aan welke knop dan ook draai.

HELP HELP, wie kan mij op weg helpen ???

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renny Verwer
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
27-08-2024 09:22 #1046419 door Renny Verwer
Beantwoord door Renny Verwer in topic Diverse Electronische vragen…
1. Hoe dit geschakeld is weet ik niet, het maakt wel uit of het een handbak of een automaat is.
2. Als je oranje lampjes monteert is het opgelost en toegestaan.
3. Een derde remlicht is niet verplicht op een '95-er, dus zorgen dat deze niet werkt of niet zichtbaar is moet voldoende zijn.
4. Volgens mij zit er bij de kachelmotor een relais of weerstand welke dit regelt, daar kan het probleem in zitten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD