Nieuwe oldtimer website in de lucht
- geul
- Junior lid
Ik heb speciaal voor de oldtimer liefhebbers een website gebouwd, op deze website staat veel technische informatie en handige adressen, ook voor de mensen zonder oldtimer staat er veel informatie op die ze kunnen toepassen op hun auto, ik wens iedereen veel kijk plezier en ik hoor graag wat jullie vinden van deze website positief maar ook negatief is welkom.
www.oldtimerautosite.nl
Gr Morpheus
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Mvg john
Handig, die linkjes per categorie van bijvoorbeeld LPG inbouw, automaat revisie, etcetera.
Nog wel een paar suggesties:
1. Zorg voor een rustigere (lees witte) achtergrond in plaats van die fototjes, dat leest veel prettiger
2. Je site verspringt helemaal op een mobiel device (iPhone)
3. Laat mensen kunnen stemmen (1 tot 5 sterren) bij de linkjes, nu is het al wel een grote bak en is het onderscheid lastiger. Waarom zou je eerder op de ene klikken dan de ander?
4. Voeg ook een categorie "Sites van liefhebbers" toe binnen de auto pagina's. Voor Volvo heb ik dan uiteraard een suggestie www.oudevolvo.nl
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Rudi
- Platinum lid
is het onder de foto's (dus verder naar onderen) dan leeg bij je of reageert hij niet op klikken op de menupunten?
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- geul
- Junior lid
Gr Morpheus
- geul
- Junior lid
"Lars Rengersen" schreef:
Leuke site!
Handig, die linkjes per categorie van bijvoorbeeld LPG inbouw, automaat revisie, etcetera.
Nog wel een paar suggesties:
1. Zorg voor een rustigere (lees witte) achtergrond in plaats van die fototjes, dat leest veel prettiger
2. Je site verspringt helemaal op een mobiel device (iPhone)
3. Laat mensen kunnen stemmen (1 tot 5 sterren) bij de linkjes, nu is het al wel een grote bak en is het onderscheid lastiger. Waarom zou je eerder op de ene klikken dan de ander?
4. Voeg ook een categorie "Sites van liefhebbers" toe binnen de auto pagina's. Voor Volvo heb ik dan uiteraard een suggestie www.oudevolvo.nl
Punt 4 erg leuk idee, ga ik aan werken
Gr Morpheus
- geul
- Junior lid
"John Boullart" schreef:
Leuk. Ik zal je binnenkort nog wat foto's sturen van de Dodge coronet uit 59 die ik een paar jaar heb gehad met een mostart Yvonne caravan er achter of er bij. Wan nu staan er alleen coronet uit 57 op
Mvg john
Ben benieuwd naar de foto.
Gr Morpheus
- Michel Worseling
- Senior lid
Wel handig 1 site voor alletwee mijn hobby's !
Ga zo door!
GRTZ michel