LPG onderbouw tank combi
- Lars Rengersen
- Platinum lid
Zoals je kunt zien aan de manier waarop de tank vastzit, is het al een wat oudere inbouw. Ik twijfel dus of ik hem wel wil laten zitten. Daarnaast lijkt de LPG tank me wat klein.
De auto heeft ook een trekhaak die onder de voormalige bezinetank doorloopt (ze hebben de onderkant van de tank als bodem laten zitten). Door die trekhaak heb je naar voren toe niet meer dan 20 cm hoogte. Ik wil zeker geen verhoogde laadvloer.
Bestaan er ook combi trekhaken van het korte type?
Dus die niet helemaal onder de tank doorgaan? Ik wil wel graag een trekhaak houden, maar toch niet voor zware belastingen, hooguit een fietsendrager of kleine aanhanger. Mocht iemand een dergelijke trekhaak te koop hebben, hoor ik dat graag (lars (at) rengersen.nl). Daarmee komt er namelijk iets meer ruimte naar beneden om een wat hogere LPG tank te plaatsen. Dan kijk ik nog of ik de huidige verkleinde benzinetank blijf gebruiken of dat ik een andere plaats.
Wat is de grootste LPG tank die iemand als onderbouw in een combi heeft zitten zonder verhoogde laadvloer?
De laatst besproken combi van marktplaats heeft helemaal geen benzinesysteem meer. Op zich is dat ook nog wel een overweging. Zeker als je dan een echt grote LPG tank kunt plaatsen. Per slot van rekening kun je ook in het buitenland tegenwoordig vrij goed LPG tanken.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eugen Wulff
- Platinum lid
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Niek de Boer
- Platinum lid
- Eugen Wulff
- Platinum lid
- Niek de Boer
- Platinum lid
- Paul van Steijn
- Nieuw lid