Portierrubbers
- Teun Hoogeveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
30-05-2024 13:27 #1045258
door Teun Hoogeveen
Portierrubbers is gemaakt door Teun Hoogeveen
Beste allemaal.
Ik zou graag willen weten hoe de rubbers in het portier van mijn PV officieel horen te zitten. Er blijken twee mogelijkheden te zijn. Hoort het zoals in de bijlage, of moet het net andersom?
Ik dacht het te weten, maar ik twijfel nu.
Ik hoor graag.
Teun Hoogeveen. 16535.
Ik zou graag willen weten hoe de rubbers in het portier van mijn PV officieel horen te zitten. Er blijken twee mogelijkheden te zijn. Hoort het zoals in de bijlage, of moet het net andersom?
Ik dacht het te weten, maar ik twijfel nu.
Ik hoor graag.
Teun Hoogeveen. 16535.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rik Tuin
- Platinum lid
Minder
Meer
30-05-2024 21:08 #1045264
door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Portierrubbers
Dag Teun,
Het rubber zit goed hoor. Overigens is het een goede gewoonte om je eerste even voor te stellen op dit forum,.
Vriendelijke groet,
Rik Tuin
Het rubber zit goed hoor. Overigens is het een goede gewoonte om je eerste even voor te stellen op dit forum,.
Vriendelijke groet,
Rik Tuin
- Teun Hoogeveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
30-05-2024 22:36 #1045265
door Teun Hoogeveen
Beantwoord door Teun Hoogeveen in topic Portierrubbers
Dag Rik,
Bedankt voor je info. Ik heb echter gemerkt dat het rubber niet altijd goed in de rail blijft zitten. Vandaar mijn twijfel.
Ik heb mijn PV vier jaar en ik ben al die tijd lid. Ik heb ook al eens een artikeltje ter introductie in het clubblad geschreven. Mijn eerste PV kocht ik in 1968, maar die heb ik niet lang gehad. De carrosserie was niet al te best.
Met vriendelijke groet,
Teun
Bedankt voor je info. Ik heb echter gemerkt dat het rubber niet altijd goed in de rail blijft zitten. Vandaar mijn twijfel.
Ik heb mijn PV vier jaar en ik ben al die tijd lid. Ik heb ook al eens een artikeltje ter introductie in het clubblad geschreven. Mijn eerste PV kocht ik in 1968, maar die heb ik niet lang gehad. De carrosserie was niet al te best.
Met vriendelijke groet,
Teun
- Rik Tuin
- Platinum lid
Minder
Meer
30-05-2024 22:55 - 30-05-2024 22:56 #1045266
door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Portierrubbers
Dag Teun, dan heb ik niets gezegd over voorstellen.
Ik herken het niet altijd goed blijven zitten van de rubbers in de metalen strip. Ik bemerkte dat de metalen strip niet altijd over de hele lengte de juiste vorm houdt met als gevolg te weinig klemming van het rubber in de strip. Ik heb dat opgelost door het rubber in de strip vast te lijmen met de superlijm Cosmofix. Zit al weer een jaar of drie en blijft uitstekend vastzitten, echt een top product voor het verlijmen van o.a. rubber.
Cosmofix; cosmofix.nl/product/cosmofix-20-gram/?ga...pRLWBmxoClk8QAvD_BwE
Succes,
Rik
Ik herken het niet altijd goed blijven zitten van de rubbers in de metalen strip. Ik bemerkte dat de metalen strip niet altijd over de hele lengte de juiste vorm houdt met als gevolg te weinig klemming van het rubber in de strip. Ik heb dat opgelost door het rubber in de strip vast te lijmen met de superlijm Cosmofix. Zit al weer een jaar of drie en blijft uitstekend vastzitten, echt een top product voor het verlijmen van o.a. rubber.
Cosmofix; cosmofix.nl/product/cosmofix-20-gram/?ga...pRLWBmxoClk8QAvD_BwE
Succes,
Rik
Laatst bewerkt 30-05-2024 22:56 door Rik Tuin.