Lasdraad met silicium/ mangaan beter?
- Hansw
- Platinum lid
Minder
Meer
18-07-2020 20:20 #189373
door Hansw
Lasdraad met silicium/ mangaan beter? is gemaakt door Hansw
dag allemaal ik heb zo'n beetje mijn lasrol op en zie op internet carrost lasdraad wat beter zou lassen als het materiaal niet helemaal schoon is.
Een stukje tekst is:
Deze Carrost lasdraad is door toevoeging van o.a. silicium en mangaan uitermate geschikt voor het lassen van roestige of vervuilde oppervlaktes en gecoat of gegalvaniseerd plaatmateriaal. Door deze toevoeging vloeit de las nog beter aan en spettert nagenoeg niet..
Kan iemand dit beamen? is het het forse prijsverschil waard ten opzichte van gewoon sg2 lasdraad?
Ik las normaal gesproken altijd met 0,8 mm maar zie dat dit alleen maar in 0,6mm dik te leveren is?
Een stukje tekst is:
Deze Carrost lasdraad is door toevoeging van o.a. silicium en mangaan uitermate geschikt voor het lassen van roestige of vervuilde oppervlaktes en gecoat of gegalvaniseerd plaatmateriaal. Door deze toevoeging vloeit de las nog beter aan en spettert nagenoeg niet..
Kan iemand dit beamen? is het het forse prijsverschil waard ten opzichte van gewoon sg2 lasdraad?
Ik las normaal gesproken altijd met 0,8 mm maar zie dat dit alleen maar in 0,6mm dik te leveren is?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Platinum lid
Minder
Meer
19-07-2020 01:03 #189378
door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Lasdraad met silicium/ mangaan beter?
Beste Hans, volgens mij is het ook in 0.8 en 1 mm te verkrijgen.
Maar ik heb er geen ervaring mee.
www.laskar.nl/mig-lasdraad-weldkar-carrost/grp/5562
Het wordt veel in auto herstelbedrijven gebruikt.
succes
m.vr.gr.
Johan Geers
Maar ik heb er geen ervaring mee.
www.laskar.nl/mig-lasdraad-weldkar-carrost/grp/5562
Het wordt veel in auto herstelbedrijven gebruikt.
succes
m.vr.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.