Wel of niet aanschaffen Set Hella Verstralers

• Jorn Venema (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
08-05-2016 20:41 #160200 door Jorn Venema (GAST)
Wel of niet aanschaffen Set Hella Verstralers is gemaakt door Jorn Venema (GAST)
Hallo, ik heb een optie op een set Hella Rallye 1000 verstralers met een diameter van bijna 19cm inclusief (vind ik) coole Hella beschermkappen. Naar mijn weten worden deze op de bumper van mijn 240GL uit '85 geplaatst. Nogmaals, het lijkt mij erg markant en leuk. Maar is de diameter te groot? Of heeft iemand van jullie andere ideeën, zoals verstralers onder in de hoeken? Ik ben een redelijke leek, dus iedere reactie stel ik erg op prijs.

Met vriendelijke groet,
Jorn

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-05-2016 23:04 #160207 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Wel of niet aanschaffen Set Hella Verstralers
He Jorn, het zijn inderdaad coole lampen. De vraag of ze te groot zijn is een moeilijke omdat het een kwestie van smaak is. Wat ik meestal doe in zo'n geval is de vorm uitknippen uit een stuk karton. Dus gewoon twee grote schijven van 19 cm die je op de bumper zet en dan 10 meter voor je wagen gaan staan.

Succes, en laat ons even weten wat het geworden is :)

Groeten, Rob

• Jorn Venema (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
08-05-2016 23:10 #160209 door Jorn Venema (GAST)
Beantwoord door Jorn Venema (GAST) in topic Wel of niet aanschaffen Set Hella Verstralers
Hoi Rob, bedankt voor je antwoord. Ik heb je advies opgevolgd en het ziet er inderdaad "cool" uit. Maar nu krijg ik een aanbod van een set Hella Comet Ralleye 450 voor links en rechts onder de bumper. Wat is meer des Volvo's?

Groet,
Jorn

• Jan van Bochove
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • '66 combi
Meer
08-05-2016 23:33 #160211 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Wel of niet aanschaffen Set Hella Verstralers