Top sierlijst deur verwijderen, maar hoe ...
- Dree Crauwels
- Senior lid
-
ik vroeg me af of iemand weet hoe je in godsnaam die sierlijst, aan de bovenkant van de deuren, eraf krijgt ??? :mrgreen:
Ik wil ze zeker niet beschadigen !!! Op het internet zijn er wat filmpjes maar ik vindt ze niet zo duidelijk (zal wel aan mij liggen :lol: )
Iemand ervaring hier mee ???
Bedankt !!! Zie foto voor meer verduidelijking.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
- Dree Crauwels
- Senior lid
-
"Saskia De Vos" schreef:
Die had je al gezien? Vanaf 5'07" ongeveer.
Hoi Saskia,
ja die had ik al gezien !!! Maar het gaat niet zo simpel bij mij, dan begint die sierlijst lichtjes te buigen. :evil:
Bedankt voor de afbeelding !!! Dat gaat zeker helpen

- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
- Dree Crauwels
- Senior lid
-
"Saskia De Vos" schreef:
Succes, lijkt me een crime om die lijst te verwijderen. En elders in het filmpje zie je dat de auteur ervan bij zijn eerste poging aan de andere kant ook flink veel problemen heeft gehad.. Is die lijst gemangeld geraakt zeg. Hopelijk lukt het bij jou zonder schade!
Ja zo wil ik niet eindigen !!! :oops:
Bedankt :mrgreen:
- Jan van Vliet
- Elite lid
-
Ik heb altijd eerst de tochtruitjes verwijderd. Het is meer werk, dat weet ik, maar je hebt op die manier wel meer ruimte om die lijsten er uit te halen. Ik heb nooit geen gereedschap gebruikt. Je maakt daar vaak krassen en beschadigingen mee. Pak met beide handen de lijst. Is moeilijk te omschrijven maar met de duimen aan de buitenkant van de deur en de vingers er over heen naar de binnenkant. Dan druk je lijst aan de buitenkant van de deur een beetje omhoog en gelijktijdig naar binnen toe. De drie veren onder de lijst druk je zo een beetje plat. Deze stand zo vast houdend buig je lijst aan de binnenkant een beetje naar boven. De haaks omgezette achterkant van de lijst kan zo uit de binnenkant van de deur gehaakt worden.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest.
Succes
- Paul Schaap
- Platinum lid
-
En: heel duidelijk beschreven, hoor!
- Dree Crauwels
- Senior lid
-
"Jan van Vliet" schreef:
Hallo Dree.
Ik heb altijd eerst de tochtruitjes verwijderd. Het is meer werk, dat weet ik, maar je hebt op die manier wel meer ruimte om die lijsten er uit te halen. Ik heb nooit geen gereedschap gebruikt. Je maakt daar vaak krassen en beschadigingen mee. Pak met beide handen de lijst. Is moeilijk te omschrijven maar met de duimen aan de buitenkant van de deur en de vingers er over heen naar de binnenkant. Dan druk je lijst aan de buitenkant van de deur een beetje omhoog en gelijktijdig naar binnen toe. De drie veren onder de lijst druk je zo een beetje plat. Deze stand zo vast houdend buig je lijst aan de binnenkant een beetje naar boven. De haaks omgezette achterkant van de lijst kan zo uit de binnenkant van de deur gehaakt worden.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest.
Succes
Ja bedankt Jan !!! Dat ga ik zeker proberen, de ruiten zijn er al uit dus dat zal dan vlot moeten gaan :ugeek:
- Dree Crauwels
- Senior lid
-
"Saskia De Vos" schreef:
Succes, lijkt me een crime om die lijst te verwijderen. En elders in het filmpje zie je dat de auteur ervan bij zijn eerste poging aan de andere kant ook flink veel problemen heeft gehad.. Is die lijst gemangeld geraakt zeg. Hopelijk lukt het bij jou zonder schade!
Hey Saskia, ik laat even weten dat het succesvol geslaagd is !!! :mrgreen: