water in kokerbalk

• Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2001 13:09 #57550 door
water in kokerbalk is gemaakt door
Mijn Amazon heeft in de linker-kokerbalk een flinke plas water staan. Ik begreep dat dit kan komen door rotte voorruit-rubbers. Klopt dit? Hoe kan ik het water er -structureel- uit krijgen, kan ik bijv. mijn kokerbalken voorzien van afvoergaten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 14:34 #58527 door
Beantwoord door in topic water in kokerbalk
De kokerbalken zijn van fabriekswege voorzien van afwatering gaatjes, deze gaatjes gaan vaak door vuil e.d dicht zitten een kwestie van open prikken. Het kan ook zijn dat door een reparatie aan de kokerbalk de gaatjes vergeten zijn.Inderdaad kan gebeuren dat er water door het voorruitrubber naar binnen komt, maar dan moet je vloer ook nat zijn, dus neem een duik onder het dashboard en vraag aan een tweede persoon de waterslang te hanteren misschien kom je er achter waar het lek zit. succes Kees Vos

• Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 15:50 #58526 door
Ter aanvulling: Het is verstandig de plastic doppen die in de kokerbalk zitten (als ze er nog in zitten??) er uit te halen, je krijgt zo een betere ventilatie.

• Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2001 09:52 #58525 door
er zitten afvoergaten in je kokerbalk je moet ze af en toe even doorspuiten met perslucht .ze gaan een beetje dichtzitten met troep.het beste is de ruit eruit halen de gaten dicht maken meestal moet je plaatjes metaal op maat maken en er in lassen.als je geluk hebt hoef je de auto daarna niet te spuiten ofzo.het zit allemaal net achter het dashboard.bij het monteren van de ruit kun je beter een nieuw rubber gebruiken.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD