Filmmakers zoeken een Volvo voor een Roadmovie!

• Niels Niels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2024 22:08 - 29-07-2024 22:08 #1045976 door Niels Niels (GAST)
Filmmakers zoeken een Volvo voor een Roadmovie! is gemaakt door Niels Niels (GAST)
Beste,

Ik heb misschien een gekke vraag maar wil jullie toch dit bericht sturen. We hebben namelijk een beetje hulp nodig en waar beter te zijn dan hier!

Mijn naam is Niels Lokhorst, filmmaker en cameraman! Aankomende september ga ik met een goede vriend, regisseur en kompaan een film maken in de Belgische Ardennen. Een film over vergankelijkheid, broederschap en familie. Twee broers reizen af naar het vakantiehuis van hun ouders om daar geconfronteerd te worden met de turbulente tijd die ze achter de rug hebben. Ze moeten naar elkaar leren luisteren en elkaar nemen zoals ze zijn.

Als twee net afgestudeerde filmmakers zijn we mega enthousiast en willen we deze film graag maken! We staan te popelen. Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom dit bericht :)! Voor de film is de auto waarin de jongens rijden de verbindende factor. We zoeken iemand die ons misschien zou kunnen helpen aan een Volvo v70 met een model ouder dan 2004, een Volvo 245 turbo, een Volvo 940 of een Volvo 740! ook omdat we deze modellen vinden passen bij een roadmovie.

De film gaat gemaakt worden van 30 Augustus tot 7 September. We zoeken iemand die zich geroepen voelt om ons te helpen in het maken van dit project! We financieren het gehele project zelf maar als er iets van een vergoeding noodzakelijk is kunnen we dat altijd in overweging nemen. Een doos wijn en een goede fles limoncello en tickets voor de premieré staan we sowieso garant voor!

Bel of mail gerust! Ik hoop van iemand te horen.

Heel veel liefs,

Niels Lokhorst
0638051939
www.nielslokhorst.com
nielslokhorst00@gmail.com
Laatst bewerkt 29-07-2024 22:08 door Niels Niels (GAST).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• BartJu
  • Elite lid
  • Elite lid
  • 245DL 1976 B21a AW71
Meer
03-08-2024 22:39 #1046045 door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Filmmakers zoeken een Volvo voor een Roadmovie!
Je enthousiasme is in ieder geval goed, daar zal het niet aan liggen!

De meeste leden van dit forum zijn liefhebbers. Die zien wellicht graag hun geliefde Volvo op het witte dek, maar ...
Maar wat vraag je nu dus precies, wat veracht je eigenlijk?
Wil je dus een van die types Volvo lenen van iemand en er dan mee naar en in de Ardennen gaan rondrijden voor  de film?
Is de auto de hele genoemde periode nodig, wie gaat er in rijden? Hoe regel je dit verzekeringstechnisch, vooral in geval van schade etc?
Zeker voor mensen die hun Volvo koesteren relevant e informatie....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD