Marktplaats
- Joop van Putten
- Platinum lid
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
Dat is de reden waarom ik al enkele jaren Mozilla Firefox gebruik met AdBlockPlus.
AdblockPlus is een (gratis) filter dat - na verloop van tijd - 98 % van de reclames er uit filtert, waardoor je zonder allerlei knipperende reclame toestanden op je scherm in alle rust op het web kunt browsen. Het duurt even voordat je zover bent, maar iedere keer dat er weer zo'n verdomde reclame op je scherm verschijnt, kun je het aanklikken en een filter toevoegen. De maker van AdBlockPlus verdient alle hulde ......
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"Rob Vijgenboom" schreef:
Het Internet wordt inderdaad volledig verziekt door reclames.
Dat is de reden waarom ik al enkele jaren Mozilla Firefox gebruik met AdBlockPlus.
AdblockPlus is een (gratis) filter dat - na verloop van rijd - 98 % van de reclames er uit filtert, waardoor je zonder allerlei knipperende reclame toestanden op je scherm in alle rust op het web kunt browsen. Het duurt even voordat je zover bent, maar iedere keer dat er weer zo'n verdomde reclame op je scherm verschijnt, kun je het aanklikken en een filter toevoegen. De maker van AdBlockPlus verdient alle hulde ......
Hmm klinkt een beetje als reclame..
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Inderdaad, ik heb het inmiddels geïnstalleerd en het lijkt doeltreffend te werken, dank voor de tip!"Rob Vijgenboom" schreef:
De maker van AdBlockPlus verdient alle hulde ......