Draadloze kabel volvo 1800/amazon/164/144
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"Gertjan Tillema" schreef:
Draadloze kabel, vet man, dat wil ook! Dan denk je dat je knipperlicht het doet en dan is dat ook zo!
Net zoals het linker remlicht van Erik Ciesluk (of beter: van zijn hagelnieuwe 145s), die doet het ook als je denk dat die het doet.
jaha, ik weet het.. gisteren gerepareerd (lampje was OK, maar de draad maakte slecht contact met de lamphouder). Puntjes op de i zetten he, zo'n auto in topstaat verdient het niet om maar 1 werkend remlichtje te hebben.
Casper, als jij aan draadloze kabels kunt komen, dan kun je misschien ook de 'Engine Oil Bypass Kit' wel krijgen, voor een leuke prijs? Ik baal er ook altijd van dat m'n motorolie vies wordt doordat het door de motor loopt. Buitenom lijkt me veel beter!
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
- Platinum lid
Ik ben benieuwd wat er echt aangeboden wordt.
Groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Rudi
- Platinum lid
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Ik zat er al over te denken.
"Kan op slot, verkocht" had ook gekund.
Voor echte zaken kan natuurlijk een duidelijke (nieuwe) advertentie gemaakt worden.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Casper van Meeuwen (GAST)
- Verbannen
Hij is inmiddels verkocht. Het artikel lag naast de vuurvonkjes btw.Die heb ik nog niet kunnen verkopen....
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"Casper van Meeuwen" schreef:
Eindelijk mijn topic gevonden.
Hij is inmiddels verkocht. Het artikel lag naast de vuurvonkjes btw.Die heb ik nog niet kunnen verkopen....
Vuurvonkjes? Jammer, die kan ik niet gebruiken.. ben nog wel op zoek naar een doosje bougievonkjes. M'n bobine begint leeg te raken.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- René Minnebo
- Platinum lid
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl