Lid worden van een oldtimer vereniging met eigen werkplaats
- Zon
- Elite lid
Heb je die gekocht? Dan regelmatig je olie checken. Toen ik hem bekeek, stond het oliepijl ver onder minimum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Besseling
- Junior lid
- René Besseling
- Junior lid
- Oscar Keur (GAST)
- Elite lid
maar klinkt als een gevalletje; DOEN!
Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)
- René Besseling
- Junior lid
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
Je kunt ook nog even verder zoeken en contact leggen met de eigenaren van alle ongebruikte (fabrieks-)panden in de buurt, al valt het niet mee om iemand te vinden die z'n pand beschikbaar wil stellen voor laswerk e.d.. maar je weet maar nooit; als je toevallig een oldtimerliefhebber treft is er vaak meer mogelijk dan je denkt.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- René Besseling
- Junior lid
Dat van die leegstaande panden vind ik wel een goeie, ik houd mijn ogen open.
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"René Besseling" schreef:
Ben in het verleden ook wel zoekende geweest, 't is gewoon erg moeilijk iets geschikts te vinden. Denk dat de meeste echte sleutelaars een eigen ruimte hebben (vaak aan huis), in die luxe positie ben ik (nog) niet.
Dat van die leegstaande panden vind ik wel een goeie, ik houd mijn ogen open.
Ik durf mezelf wel een echte sleutelaar te noemen, maar heb ook geen ruimte bij m'n huis. Dus ik heb inderdaad via-via op fiets/loopafstand een ongebruikte fabriekshal gevonden. De tweede hal al, want hal nummer 1 moest ik na een tijdje verlaten omdat de gemeente toch liever de hele carnavalsvereniging onderdak gaf dan 1 volvo-sleutelaar.. zit wat in. :roll:
De eigenaar van de hal is allang blij dat er af en toe eens iemand aanwezig is en dan de boel in de gaten houdt, en af toe een bezem langs het pand haalt..
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Michiel Scheijen (GAST)
- Verbannen
Het klinkt heel aantrekkelijk maar ik ben het met de andere eens het is vrij prijzig. Woon zelf ook in Maastricht en rijd in een 544. Ook ik heb niet echt de gelegenheid om veel aan huis te doen. Een sleutelruimte zou dus wel wenselijk zijn al wil ik hier niet te veel aan kwijt zijn iedere maand.
Ik zal ook mijn ogen openhouden.
Groeten Michiel
don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon
- Jasper Christianen
- Nieuw lid