Emanuel Geenidee

• Emanuel Geenidee
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2011 09:01 #108703 door Emanuel Geenidee
Emanuel Geenidee is gemaakt door Emanuel Geenidee
Hallo beste Willy's :D haha ik zal even uitleggen waarom ik zo brutaal de digitale deur binnen kom wandelen :lol:
Waar ben ik naar opzoek en waarom om deze manier? :?:
Het spijt me dat ik misschien helemaal verkeerd zit, maar ik heb m'n InterWebz speurwerk zo goed mogelijk gedaan 8-)

1.Ik ben Richard heb helaas sinds 2008 2tal zware rugoperaties ondergaan en heb daardoor diverse oldtimers gedwongen weg moeten doen en sinds afgelopen 4Nov 2011 ook nog eens noodgedwongen moeten verhuizen, zodat ik van 2hoog zonder lift naar de begane grond en gelijkvloers kon.
2.Echter heb ik nu nog een enkele Golf1Cabrio over, aangezien ik van mijn uitkering niets anders betalen kan.
3.Deze auto heb ik zelf altijd onderhouden, tot 2008 vanaf dat moment doet een MEGA goede vriend van mij dit!
4.Diezelfde vriend heeft mij met zijn USA bus met custom ombouw naar Ford Scorpio 2.9 v24 V6 BOA Cosworth Electra.Automaat, ontzettend goed/veel geholpen met de verhuizing (zonder hem was ik nergens!)
5.Nu is helaas zijn auto stuk en heeft hem (=auto.versnellingsbak) uitelkaar en heeft 1punt bereikt waarop het stagneert
6.Daarom heb ik aangeboden alles in mijn macht te doen om te achterhalen hoe hij verder zal moeten :roll:
7.De lange speurtocht eindigde helaas bijna, toen op het FordScorpio (info/site/club) een link verwees van de PIN-OUTS ivm de electrische schema's, naar het/de volledige kabelboom/draden diagrammen. Je raad het al een dode link 404-error :cry:
8.Hij heeft extreem veel kennis van auto's en van electra schema's zoals ik gisteren tegenkwam samen met hem:
home.zonnet.nl/volvop130/Elektri ... rdrive.pdf
9.Zodoende kwam ik bij de (Uw?) ZONNET & WILLY combinatie uit en vroeg hij (= Emanuel) of ik vragen iemand te vinden die hem (en daarmee dus ook mij & vice versa) te helpen met het vervaardigen van het PINOUT naar een schema dat gelijk staat aan dat uit "mogelijk uw PDF" bestand
10.Ik heb verschillende informatica voorzieningen en benodigdheden (denk ik!) om het schema te laten maken
1.Het kan zijn dat ik volledig verkeerd zit, Zoja mijn welgemeende excuses.. echter als ik in de goede richting zit :ugeek:

Kunt U mij helpen Emanuel te helpen, zodat ik toch het gevoel heb/kan krijgen dat ik iets voor hem terug kan doen? ;)

Nogmaals excuses voor het vriendelijk edoch dringende verzoek

extra info: ikzelf ben pas 30jaartjes en dus chronisch ziek, Emanuel komt van oorsprong (even onder voorbehoud) uit Kenia en heb hem leren kennen toen hij nog mijn onderbuurman was, in mijn/zijn vorige flat en wij in contact kwamen doordat hij een Mini Cooper aan het (en inmiddels klaar is) en ik er ook 2a3 stuks heb gehad :o

BTW mocht iemand anders dit lezen en een antwoord/oplossing kunnen bieden.. dan hoor ik het graag :mrgreen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD