welk merk navigatie
- Marcel Jonges (GAST)
- Verbannen
Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Daar zit standaard een navigatie in.
Geen negatieve ervaringen totnutoe.
Maar ik gebruik het alleen als ik de weg écht niet meer weet.
Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !
- Jeroen Visser (GAST)
- Verbannen
Ik zet altijd data roaming uit voordat ik de grens overga, better safe then sorry
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
De 'navfree' navigatie die ik op m'n telefoon heb gebruik ik alleen in noodgevallen (lees: als m'n vriendin de TomTom mee heeft). Navfree heeft ook de kaarten vast op de telefoon dus geen dataverkeer tijdens het navigeren. Kent alleen geen huisnummers, dus je komt wel in de straat maar vanaf dan mag je 't zelf uitzoeken.
Ik gebruik het liefst dingen waar ze primair voor ontworpen zijn: een telefoon om te bellen, en dus niet als zaklamp/navigatie/liniaal/bieropener/kompas. Voor die laatste dingen heb ik namelijk een zaklamp/tomtom/liniaal/bieropener en een kompas. Werkt toch fijner dan alles maar met die telefoon te doen.. neemt alleen wat meer ruimte in
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- F. Bouvr
- Administrator
Sygic Navigon
Snel en accuraat, en niet online; dus alle kaarten op de telefoon voor zover er ruimte is op SD-kaart.
- 11019-dummy
- Platinum lid
"F Bouv" schreef:
Als je al een SmartPhone gebruikt met Android als OS (dus geen Apple) dan is er maar een de beste, vind ik:
Sygic Navigon
Snel en accuraat, en niet online; dus alle kaarten op de telefoon voor zover er ruimte is op SD-kaart.
Ik heb dit topic een half jaar geleden geopend en toen gekozen voor Sygic op mijn smartphone.
Na een half jaar ervaring met veel vakantiekilometers op vrijwel allemaal binnenwegen sluit ik me helemaal aan bij de conclusie van F.Bouv
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- 12021-dummy
- Senior lid
PV444 - 1955
- 11019-dummy
- Platinum lid
nog als aanvulling: Sygic op de smartphone werkt off-line, dus zonder internet verbinding. Thuis kaarten downloaden en levenslang gratis update. Eenmalige betaling voor alles was meen ik 39 euro. Onderweg op vakantie wilden we nog een grens over waarvan ik de kaart niet had, even via wifi kaart (gratis) downloaden en weer verder!"Jacques Smeets" schreef:
Ik heb dit topic een half jaar geleden geopend en toen gekozen voor Sygic op mijn smartphone.
Na een half jaar ervaring met veel vakantiekilometers op vrijwel allemaal binnenwegen sluit ik me helemaal aan bij de conclusie van F.Bouv