Verzoek aan alle forumgebruikers!

  • Stijn van der Linde
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-08-2024 12:00 #1046476 door Stijn van der Linde
Verzoek aan alle forumgebruikers! is gemaakt door Stijn van der Linde
Beste allemaal,

De laatste tijd valt op dat veel topics ontzettend snel volledig off-topic worden getrokken. Dat is niet de bedoeling. Ik krijg als moderator vervolgens verzoeken om topic's te splitsen, maar dat ga ik niet doen, want dan blijf ik aan de gang.

Het vriendelijke verzoek is dus om bij het onderwerp te blijven en om anders niet te reageren. Je kan altijd je eigen topic starten als je iets leuks hebt te melden. Bij voorkeur dan in de categorie 'Babbelbox'. Er zijn genoeg leden die dat lezen.

Je kan de 'rapporteer dit' knop gebruiken als je topic wordt gekaapt door off-topic reacties. Als de topic-starter verder meedoet met de off-topic discussie, dan doe ik natuurlijk niks.

Verder verzoek ik iedereen, onder het mom van #doeslief, op te letten op wat er wordt gereageerd. Ongevraagde waardeoordelen over wat dan ook (auto's, reparaties, woordkeuze etc.) zijn echt totaal onnodig. Het zorgt voor minder verkeer op het forum en dus minder uitwisseling van kennis. We zijn allemaal Volvo-liefhebbers, we zitten allemaal bij dezelfde club. Dus nogmaals: #doeslief!

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Stijn van der Linde
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-08-2024 15:46 #1046480 door Stijn van der Linde
Beantwoord door Stijn van der Linde in topic Verzoek aan alle forumgebruikers!
In vervolg op mijn bericht:

De huisregels op het forum zijn herschreven. Korter en duidelijker. De inhoud is ongewijzigd. 
De huisregels zijn te vinden onder 'algemene discussies' en 'forum en website zaken'.

Amazon '65
Niet eens met een gesloten / verwijderd topic? Mail naar moderator@volvokv.nl.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-09-2024 13:41 #1046503 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Verzoek aan alle forumgebruikers!
Mooi Stijn, dank voor je werk weer! Ik ga opletten om me eraan te houden!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD