Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
- G. Los
- Premium lid
Minder
Meer
15-08-2019 11:19 #184713
door G. Los
Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay is gemaakt door G. Los
Ik wil graag een onderdeel bestellen op ebay.co.uk , maar de verkoper wil alleen verzenden binnen de UK.
En dat is balen, want ik wil het onderdeel erg graag hebben. Is er iemand met een UK- adres en banknummer die mij hierbij kan helpen?
Mocht er iemand zijn reageer op korte termijn want de veiling loopt vandaag af.
Misschien een raar verzoek zo , maar niet geschoten is altijd mis.
En dat is balen, want ik wil het onderdeel erg graag hebben. Is er iemand met een UK- adres en banknummer die mij hierbij kan helpen?
Mocht er iemand zijn reageer op korte termijn want de veiling loopt vandaag af.
Misschien een raar verzoek zo , maar niet geschoten is altijd mis.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15-08-2019 15:45 #184721
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
Er zijn legio services voor.
Bijv: www.forward2me.com/
Of reship.com
Geen eigen ervaringen met bovengenoemde overigens.
Bijv: www.forward2me.com/
Of reship.com
Geen eigen ervaringen met bovengenoemde overigens.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Saskia De Vos
- Verbannen
Minder
Meer
16-08-2019 15:30 #184730
door Saskia De Vos
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
Beantwoord door Saskia De Vos in topic Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
Hoe groot / draagbaar is dat onderdeel? Ik ga heel binnenkort naar de UK, maar verplaats me te voet (wandelvakantie) en met een rugzak..
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
- G. Los
- Premium lid
Minder
Meer
17-08-2019 23:58 #184746
door G. Los
Beantwoord door G. Los in topic Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
Lars: ik weet niet of deze services mij kunnen helpen. De verkoper op ebay.co.uk wou niet naar Nederland versturen. Het ging hier om een dorpeldeel van een p1800. Er zal dus betaald moeten worden vanaf een Uk paypal/banknummer en geleverd worden naar een Uk adres en dat alles via een UK ebay account. Ik zocht iets van een vertrouwd persoon die mij hierin kon helpen.
Saskia: dank voor het meedenken, maar de veiling is al voorbij. Klinkt avontuurlijk met rugzak te voet door Engeland....
Saskia: dank voor het meedenken, maar de veiling is al voorbij. Klinkt avontuurlijk met rugzak te voet door Engeland....
18-08-2019 08:12 - 18-08-2019 08:31 #184748
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
Het enige waar eBay op checkt is verzendadres.
Dus je kunt gewoon met je NL eBay account inloggen op .co.uk (.com etc).
Dan in je eBay en Paypal dat buitenlandse adres instellen en valuta ponden (of dollars) activeren als dat niet al standaard zo is.
Dan kun je gewoon een transactie doen. Heb ik in de US al wel vaker gedaan, gaat prima.
Ook op .co.uk kopen gaat prima met een NL account (maar dat heb ik tot nu toe alleen gedaan voor dingen die ook naar NL verzonden werden).
Dus je kunt gewoon met je NL eBay account inloggen op .co.uk (.com etc).
Dan in je eBay en Paypal dat buitenlandse adres instellen en valuta ponden (of dollars) activeren als dat niet al standaard zo is.
Dan kun je gewoon een transactie doen. Heb ik in de US al wel vaker gedaan, gaat prima.
Ook op .co.uk kopen gaat prima met een NL account (maar dat heb ik tot nu toe alleen gedaan voor dingen die ook naar NL verzonden werden).
Laatst bewerkt 18-08-2019 08:31 door Lars Rengersen.
18-08-2019 11:10 #184750
door Henk Platvoet
Beantwoord door Henk Platvoet in topic Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
Hallo Gideon, Om welk dorpeldeel gaat het. ik moet ergens nog een nieuw linker kokerbalk voor een 1800ES hebben liggen.
Groet . Henk Platvoet
Groet . Henk Platvoet
- G. Los
- Premium lid
Minder
Meer
18-08-2019 13:58 #184758
door G. Los
Hoi Henk, het gaat om middendorpel en de buitendorpel van een p1800 en dan aan beide kanten. Ik ga er van uit dat mijn binnendorpels nog te redden zijn...(hoop ik)
Beantwoord door G. Los in topic Gezocht: iemand met UK adres die iets voor mij kan bestellen op Ebay
H.M. Platvoet schreef : Hallo Gideon, Om welk dorpeldeel gaat het. ik moet ergens nog een nieuw linker kokerbalk voor een 1800ES hebben liggen.
Groet . Henk Platvoet
Hoi Henk, het gaat om middendorpel en de buitendorpel van een p1800 en dan aan beide kanten. Ik ga er van uit dat mijn binnendorpels nog te redden zijn...(hoop ik)