APK Keuring Duett 1968 Den Bosch
- Peter van Weert (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-01-2018 10:24 #174655
door Peter van Weert (GAST)
APK Keuring Duett 1968 Den Bosch is gemaakt door Peter van Weert (GAST)
Heeft iemand goede ervaring met een APK keuring voor oldtimers in Den Bosch en omgeving? Mijn Duett uit 1968 moet voor 6 maart gekeurd worden en valt daarom buiten de vrijstellingsdatum van 1 mei 2018. Daarom ben ik op zoek naar een keuringsstation waar men ervaring heeft met oldtimers.
Alvast bedankt voor je reactie, met vriendelijke groet, Peter van Weert
Alvast bedankt voor je reactie, met vriendelijke groet, Peter van Weert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
Minder
Meer
21-01-2018 11:55 #174658
door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic APK Keuring Duett 1968 Den Bosch
Helaas, nee.
En er is - vooralsnog - geen vrijstelling per 1 Mei 2018 : zie www.volvokv.nl/forum/volvo-algemeen/27169-apk-plicht-eraf
En er is - vooralsnog - geen vrijstelling per 1 Mei 2018 : zie www.volvokv.nl/forum/volvo-algemeen/27169-apk-plicht-eraf
- Peter van Weert (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
21-01-2018 13:57 #174667
door Peter van Weert (GAST)
Beantwoord door Peter van Weert (GAST) in topic APK Keuring Duett 1968 Den Bosch
Dag Rob,
Voorlopig is de APK-keuring niet van de baan. Ook niet voor oldtimers van 50 jaar of ouder.
Blijft mijn vraag wie er goede ervaringen heeft met een APK-keuringsstation in Den Bosch of omgeving voor oldtimers. Ik heb mijn Duett pas een jaar en dit is voor mij de eerste keer, vandaar.
Voorlopig is de APK-keuring niet van de baan. Ook niet voor oldtimers van 50 jaar of ouder.
Blijft mijn vraag wie er goede ervaringen heeft met een APK-keuringsstation in Den Bosch of omgeving voor oldtimers. Ik heb mijn Duett pas een jaar en dit is voor mij de eerste keer, vandaar.
- Cor Kraaijeveld
- Platinum lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Minder
Meer
21-01-2018 15:53 #174668
door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic APK Keuring Duett 1968 Den Bosch
Ik heb zelf erg goede ervaring met Euromaster, kun je on-line afspreken, er op wachten, kost maar 20 euro. Direct afspreken dat de auto bij een defect niet wordt afgemeld maar een afspraak maken voor een herkeuring.
Overigens mag je de auto 2 maanden voor de keuringsdatum laten keuren met behoud van de originele datum.
gr. Cor.
Overigens mag je de auto 2 maanden voor de keuringsdatum laten keuren met behoud van de originele datum.
gr. Cor.