KNAC versus ANWB
- Joop van Putten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-11-2014 15:07 #145420
door Joop van Putten
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
KNAC versus ANWB is gemaakt door Joop van Putten
Op de homepage van de VKV staat nu iets over het lidmaatschap van de KNAC. Ik heb een en ander op internet doorgespit en kom er niet achter wat het voordeel is boven het lidmaatschap van de ANWB. De KNAC maakt gebruik van de Wegenwacht van de ANWB, leden hebben voordeel in de ANWB-winkels, sterker nog de KNAC is onderdeel van de ANWB. Alleen de vereniging is nog onafhankelijk.
Dus wie kan me zeggen wat de verschillen zijn of wat het voordeel is om lid te worden van de KNAC in plaats van van de ANWB?
Dus wie kan me zeggen wat de verschillen zijn of wat het voordeel is om lid te worden van de KNAC in plaats van van de ANWB?
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13-11-2014 18:24 #145427
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic KNAC versus ANWB
Lees het verhaal dan. De KNAC levert een uitgebreider service dan de ANWB.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
13-11-2014 20:36 #145428
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic KNAC versus ANWB
Ja, KNAC is uitgebreider, maar ook duurder.
Eerst dacht ik op basis van het voorbeeld, ik moet nog snel morgen m'n overstap regelen.
Maar dat is inclusief buitenland dekking en dat heb ik niet nodig.
Dus mijn persoonlijke vergelijking zou zijn:
ANWB = Instap van 55 per jaar voor pechhulp in NL met evt voor 5 euro extra een partnercard
KNAC = Nationaal Service Pakket van 98,50 per jaar voor pechhulp en vervangend vervoer in NL en persoonsgebonden
Dat vervangende vervoer is voor mij niet zo'n meerwaarde dus dan blijf ik toch maar voor 55 per jaar bij de ANWB.
De optie via de KNAC in de vorm van het Classic Car Pakket a 135 euro lijkt me dus alleen aantrekkelijk als je de volgende twee zaken van significant belang vindt:
- Repatriëringsgarantie v/d klassieker uit het buitenland
- Dekking tijdens rally’s en ritten (FIA/FIVA/FEHAC/NRS/NRF)
Eerst dacht ik op basis van het voorbeeld, ik moet nog snel morgen m'n overstap regelen.
Maar dat is inclusief buitenland dekking en dat heb ik niet nodig.
Dus mijn persoonlijke vergelijking zou zijn:
ANWB = Instap van 55 per jaar voor pechhulp in NL met evt voor 5 euro extra een partnercard
KNAC = Nationaal Service Pakket van 98,50 per jaar voor pechhulp en vervangend vervoer in NL en persoonsgebonden
Dat vervangende vervoer is voor mij niet zo'n meerwaarde dus dan blijf ik toch maar voor 55 per jaar bij de ANWB.
De optie via de KNAC in de vorm van het Classic Car Pakket a 135 euro lijkt me dus alleen aantrekkelijk als je de volgende twee zaken van significant belang vindt:
- Repatriëringsgarantie v/d klassieker uit het buitenland
- Dekking tijdens rally’s en ritten (FIA/FIVA/FEHAC/NRS/NRF)
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
- Berichten: 303
14-11-2014 18:38 #145468
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic KNAC versus ANWB
ben vorig jaar overgestapt naar KNAC; voor onze dagelijkse, moderne, auto's is geen van beiden meer nodig omdat beiden onder het mobility programma van de importeur vallen maar voor de oude auto's en motor is KNAC ideaal omdat zij geen begrenzing aan het aantal voertuigen stellen; KNAC is ook wat completer en vriendelijker voor het rallywerk; ga er volgend jaar met de verzekeringen ook naartoe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.