amsterdam-peking
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 02:00 #52064
door
amsterdam-peking is gemaakt door
15 juli gaat de monsterrit Amsterdam-Peking van start met maar liefst 16 Volvo's aanwezig! Wat een reclame voor ons geliefde merk. Ik zal proberen een foto bij te plaatsen maar ik vrees dat dat niet gaat...jammer! Aan de deelnemers in de Volvo's: ontzettend veel succes en stel ons niet teleur! Make us proud!!! 17.000 km vreten....ik geef het je te doen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 08:07 #81508
door
Beantwoord door in topic amsterdam-peking
Ik begrijp dat de start in Amsterdam op de Dam is. Weet iemand vanaf hoe laat? Zou graag willen kijken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 08:37 #81507
door
Hallo Muriël,<br><br>
Gaaf hoor, zo'n rit.. Ik ben zelf pas sinds 2 maanden oldtimerrijder (Amazon) maar droom er nu al van ooit ook een dergelijke rit te ondernemen (zeker na de reisverslagen over de Route66-reis bijvoorbeeld...).<br><br>
Kun je mij wat meer info mailen over deze rit, over waar en wanneer de start precies zal zijn e.d.? Ik ben zelf amateur-fotograaf en zou het wel gaaf vinden om de start voor jullie vast te leggen! vincentkroese@yahoo.com
Gaaf hoor, zo'n rit.. Ik ben zelf pas sinds 2 maanden oldtimerrijder (Amazon) maar droom er nu al van ooit ook een dergelijke rit te ondernemen (zeker na de reisverslagen over de Route66-reis bijvoorbeeld...).<br><br>
Kun je mij wat meer info mailen over deze rit, over waar en wanneer de start precies zal zijn e.d.? Ik ben zelf amateur-fotograaf en zou het wel gaaf vinden om de start voor jullie vast te leggen! vincentkroese@yahoo.com
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 10:12 #81506
door
www.abr2006.com
PROGRAMMA Dag 1 - Zaterdag 15 Juli 2006
DAM - AMSTERDAM :
09.00.00 uur - Start equipe nr. 1
09.00.30 uur - Start equipe nr. 2
09.01.00 uur - Start equipe nr. 3
etc.
PROGRAMMA Dag 1 - Zaterdag 15 Juli 2006
DAM - AMSTERDAM :
09.00.00 uur - Start equipe nr. 1
09.00.30 uur - Start equipe nr. 2
09.01.00 uur - Start equipe nr. 3
etc.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 17:03 #81505
door
De website waar je alles van deze rally kunt volgen:
www.abr2006.com/
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 22:39 #81504
door
ik ben zeer benieuwd hoe deze rally gaat verlopen; allereerst is er het gedoe rondom de organisatoer, de tekorten, fors bijbetalen, teams die moeten afhaken etc, jammer, ik hoop dat het de rally niet in de weg zal staan.
Dan de rally zelf; ik heb best wat rallyervaring, tijdens de Tulpenrally rij je soms dik 400 km op een dag, op B wegen en zandpaden, en dat merk je echt wel; maar als ik nu lees dat in deze rally dag na dag etappes van 700 tot 1000 km worden gereden; ok, daar zijn ook wel eens lappen asfalt door de woerstijn bij, maar toch...in die hitte ook nog eens; ik ben zeer benieuwd hoe deze teams (waarvan een groot aantal redelijk onervaren) het gaan redden; zal het op de voet gaan volgen, komt ook dagelijks op tv
Dan de rally zelf; ik heb best wat rallyervaring, tijdens de Tulpenrally rij je soms dik 400 km op een dag, op B wegen en zandpaden, en dat merk je echt wel; maar als ik nu lees dat in deze rally dag na dag etappes van 700 tot 1000 km worden gereden; ok, daar zijn ook wel eens lappen asfalt door de woerstijn bij, maar toch...in die hitte ook nog eens; ik ben zeer benieuwd hoe deze teams (waarvan een groot aantal redelijk onervaren) het gaan redden; zal het op de voet gaan volgen, komt ook dagelijks op tv
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2006 15:12 #81503
door
Misschien kan iemand die gaat kijken wat foto's maken en die met wat tekst doromailen naar de redactie van VCM?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2006 23:02 #81502
door
Elke dag op TV, vanaf donderdag 13 juli.
RTL7 om 19.50
Het lijkt mij ook geweldig om me te rijden maar 30.000 Euro inschrijfgeld plus de kosten om je auto op orde te krijgen..... laat ik dan de scheidingspapieren maar vast invullen.
RTL7 om 19.50
Het lijkt mij ook geweldig om me te rijden maar 30.000 Euro inschrijfgeld plus de kosten om je auto op orde te krijgen..... laat ik dan de scheidingspapieren maar vast invullen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2006 23:55 #81501
door
Stop ander woord, eh getal: 55.000 Euro inschrijfgeld ligt eerder bij de werkelijkheid plus de andere kosten. En wat Pieter zegt: dagen van 800 km zijn in het glad geasfalteerde Europa al zwaar genoeg, laat staan in de gebieden waar zij doorheen jakkeren. Jammer dat ze niks van de landen zullen zien, behalve landschappen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-07-2006 10:34 #81500
door
weet iemand wanneer ze ongeveer in peking aankomen, we zijn momenteel op rondreis door china en zijn rond die tijd misschien ook in peking
gr marcel
gr marcel