Volvo Historic Rally Clinic
- John Haazen
- Junior lid
Groeten, John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ruud Klok (GAST)
- Platinum lid
Het evenement staat niet op de site en op de agenda omdat dit een activiteit is die georganiseerd wordt door een aparte club en niet door een register verbonden aan de club.
Mocht de Volvo Historic Rally Club er behoefte aan hebben om in de agenda te worden geplaatst dan zullen zij zich of bij mij moeten melden of bij de webredactie.
Met vriendelijke groet,
Ruud Klok,
Activiteitencoördinator
Volvo... Drive it like You hate it ... I think it likes it...
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Erik Ciesluk
- Platinum lid
"Ruud Klok" schreef:
Beste John,
Het evenement staat niet op de site en op de agenda omdat dit een activiteit is die georganiseerd wordt door een aparte club en niet door een register verbonden aan de club.
Mocht de Volvo Historic Rally Club er behoefte aan hebben om in de agenda te worden geplaatst dan zullen zij zich of bij mij moeten melden of bij de webredactie.
Met vriendelijke groet,
Ruud Klok,
Activiteitencoördinator
De 41e Buckel - Volvo - Treffen is ook een niet-Volvokv activiteit, maar staat (gelukkig) wel in de agenda.
Kan iemand de Volvo Historic Rally Clinic op dezelfde manier in de agenda zetten, met de vermelding dat het een niet-vkv activiteit is?
Dan weet men er in ieder geval van, en is het ook voor iedereen duidelijk dat het niet vanuit de volvokv georganiseerd wordt.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Boele Braaksma
- Platinum lid
Overigens heb ik mij al ingeschreven!
- Ruud Klok (GAST)
- Platinum lid
U vraagt...
www.volvokv.nl/index.php?view=de ... t&Itemid=8
Het is wel de bedoeling dat de organiserende partij dit aanvraagt.
Met vriendelijke groet,
Ruud Klok
Volvo... Drive it like You hate it ... I think it likes it...