Klassieker Beurs "Meet and Greet"
- Bas van Vliet
- Elite lid
Minder
Meer
14-10-2012 22:46 #118997
door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Vandaag de beurs bezocht en het was prima! Het parkeren op type ging volgens mij gewoon goed. Mijn 240 stond in ieder geval mooi in het rijtje met andere 240'ers. Alleen bij de Amazons was het wat rommelig misschien. En niets gaat natuurlijk boven het parkeerterrein bij de Veemarkt, maar ja, dat bestaat inmiddels niet meer
De beurshal zelf was gezellig druk. Veel kraampjes en weer gevonden wat ik zocht tegen een leuke prijs. Catering was prima tegen schappelijke prijzen. Alleen was de aankleding boven misschien wat karig. Beneden was het vooral donker, maar niet hinderlijk verder vond ik.
Kortom, een prima beurs gehad waarvan vooral de bereikbaarheid uitstekend was. Volgend jaar weer een andere locatie? :lol: Dank aan organisatie voor alle inzet!!!
De beurshal zelf was gezellig druk. Veel kraampjes en weer gevonden wat ik zocht tegen een leuke prijs. Catering was prima tegen schappelijke prijzen. Alleen was de aankleding boven misschien wat karig. Beneden was het vooral donker, maar niet hinderlijk verder vond ik.
Kortom, een prima beurs gehad waarvan vooral de bereikbaarheid uitstekend was. Volgend jaar weer een andere locatie? :lol: Dank aan organisatie voor alle inzet!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Teun van Popta
- Platinum lid
Minder
Meer
15-10-2012 00:15 #118999
door Teun van Popta
"a restoration is a triumph of vision over economics"
Beantwoord door Teun van Popta in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Zo heren,
De VKB ligt achter ons en ik ben verheugd dat iedereen zo positief op het "meet and greet" idee gereageerd heeft.
Ik vond het super om zo'n root aantal forumgebruikers te ontmoeten en uit de vele gesprekken zijn direct weer vele ideeën voortgekomen.
Lars heeft direct de koeien bij de hoorns gevat en een begin gemaakt met wat ik mij al zo lang wens: de encyclopedie van het sleutelen. Daar gaat zeker iets goeds uitkomen!
Ik hoop dat wij de komende tijd weer mooie problemen tegen gaan komen op dit forum en met elkaar de zaken tot een goed einde gaan brengen.
Iedereen nogmaals hartelijk dank voor jullie bezoek.
Teun
De VKB ligt achter ons en ik ben verheugd dat iedereen zo positief op het "meet and greet" idee gereageerd heeft.
Ik vond het super om zo'n root aantal forumgebruikers te ontmoeten en uit de vele gesprekken zijn direct weer vele ideeën voortgekomen.
Lars heeft direct de koeien bij de hoorns gevat en een begin gemaakt met wat ik mij al zo lang wens: de encyclopedie van het sleutelen. Daar gaat zeker iets goeds uitkomen!
Ik hoop dat wij de komende tijd weer mooie problemen tegen gaan komen op dit forum en met elkaar de zaken tot een goed einde gaan brengen.
Iedereen nogmaals hartelijk dank voor jullie bezoek.
Teun
"a restoration is a triumph of vision over economics"
15-10-2012 07:49 #119002
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Teun, bedankt voor je initiatief en de organisatie! Erg leuk om allemaal positieve mensen te ontmoeten, en de ideeen vlogen door de hal!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
15-10-2012 08:14 #119003
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Beste forumgasten,
Een aantal van jullie heb ik ontmoet, leuk om eens het gezicht erbij te zien.
Het was gezellig druk, in onze kraam hebben we voornamelijk vee koffie geschonken en gepraat.
Tussen de bedrijven door wel wat verkocht, veel nieuwe deelnemers en de perifere sleutelplek heeft veel 'deelnemers' erbij.
De hal vond ik maar zo zo, inderdaad donker en binnen was er chaos bij het opbouwen en afbreken....de organisatie was onzichtbaar bij dit geweld en het was menigeen niet duidelijk hoed de rijrschting was of wilden het gewoon niet begrijpen...
Volgend jaar, naar ik hoorde, gaan we weer naar Gorkum en komt het allemaal weer goed.
Een aantal van jullie heb ik ontmoet, leuk om eens het gezicht erbij te zien.
Het was gezellig druk, in onze kraam hebben we voornamelijk vee koffie geschonken en gepraat.
Tussen de bedrijven door wel wat verkocht, veel nieuwe deelnemers en de perifere sleutelplek heeft veel 'deelnemers' erbij.
De hal vond ik maar zo zo, inderdaad donker en binnen was er chaos bij het opbouwen en afbreken....de organisatie was onzichtbaar bij dit geweld en het was menigeen niet duidelijk hoed de rijrschting was of wilden het gewoon niet begrijpen...
Volgend jaar, naar ik hoorde, gaan we weer naar Gorkum en komt het allemaal weer goed.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Ruud Klok (GAST)
- Platinum lid
Minder
Meer
15-10-2012 08:43 #119004
door Ruud Klok (GAST)
Volvo... Drive it like You hate it ... I think it likes it...
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Mannen van het forum...
Zaterdag geweest en ook ik heb het naar mijn zin gehad en leuke mensen ontmoet op de beurs...
Extra leuk was de meet & Greet, hierdoor kom je ook weer "bekenden" tegen, ook al heb je elkaar nooit eerder gezien.
Volgend jaar in Gorinchem lees ik net, dat vond ik persoonlijk een mooiere, knussere en overzichtelijke beurs... Ook de parkeerplaatsen in Gorkum was overzichtelijker en daardoor een genot om overheen te lopen.
Teun, bedankt,
en volgend jaar weer??
Zaterdag geweest en ook ik heb het naar mijn zin gehad en leuke mensen ontmoet op de beurs...
Extra leuk was de meet & Greet, hierdoor kom je ook weer "bekenden" tegen, ook al heb je elkaar nooit eerder gezien.
Volgend jaar in Gorinchem lees ik net, dat vond ik persoonlijk een mooiere, knussere en overzichtelijke beurs... Ook de parkeerplaatsen in Gorkum was overzichtelijker en daardoor een genot om overheen te lopen.
Teun, bedankt,
en volgend jaar weer??
Volvo... Drive it like You hate it ... I think it likes it...
- Rudi
- Platinum lid
Minder
Meer
15-10-2012 09:08 #119006
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Hallo,
zoals ik eigenlijk al vantevoren wist kon ik niet naar de "meet and greet" komen, volgend jaar weer?
Met de opmerkingen over het licht in de hal: ik heb ook onderdelen pas goed kunnen zien door ze in het middenpad te houden. Mischien een idee om de witte zeilen weg te laten, dan komt er meer licht van de (helaas niet al te riante) verlichting van de hal op de tafels aan (het regent toch niet in de hal).
groeten, Rudi
zoals ik eigenlijk al vantevoren wist kon ik niet naar de "meet and greet" komen, volgend jaar weer?
Met de opmerkingen over het licht in de hal: ik heb ook onderdelen pas goed kunnen zien door ze in het middenpad te houden. Mischien een idee om de witte zeilen weg te laten, dan komt er meer licht van de (helaas niet al te riante) verlichting van de hal op de tafels aan (het regent toch niet in de hal).
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Niek Bolijn
- Premium lid
Minder
Meer
15-10-2012 22:13 #119067
door Niek Bolijn
Beantwoord door Niek Bolijn in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Helaas kon ik gisteren niet naar de Meet en Greet komen, moest onverwachts naar huis en de beurs dus vroegtijdig verlaten.
Toch was het mooi en heb ik genoten van de rij amazons, kon zo leuke ideeen opdoen.
Toch was het mooi en heb ik genoten van de rij amazons, kon zo leuke ideeen opdoen.
16-10-2012 10:07 #119078
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Voor de liefhebbers, ik heb nog een paar foto's geschoten op zaterdag.
Tand des tijds, deze zou ik lekker zo laten, alleen een beetje conserveren tegen roest.
Mooi gevuld.
Nette Combi
Ook erg mooi.
Mooi clean, lekker kleurtje ook.
Alleen nog even dat randje tussen het achterraam en zijraam wegwerken.
Die grill kan echt niet IMHO
Verder zag het er netjes uit.
Foto's zijn voor privé doeleinden vrij te gebruiken, commercieel gebruik in overleg.
Tand des tijds, deze zou ik lekker zo laten, alleen een beetje conserveren tegen roest.
Mooi gevuld.
Nette Combi
Ook erg mooi.
Mooi clean, lekker kleurtje ook.
Alleen nog even dat randje tussen het achterraam en zijraam wegwerken.
Die grill kan echt niet IMHO
Verder zag het er netjes uit.
Foto's zijn voor privé doeleinden vrij te gebruiken, commercieel gebruik in overleg.
16-10-2012 12:08 #119089
door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
Ik vind de gele niet zo geslaagd, maar de witte combi ernaast wel!!!(is de mijne.. :lol: )
- 05703-dummy
- Platinum lid
Minder
Meer
16-10-2012 13:29 - 03-04-2021 18:55 #119097
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic Klassieker Beurs "Meet and Greet"
die gele is toch van jou, Roel ?
bijgaand ook nog een paar foto's, o.a. van m'n eigen 145 naast de 144 van Arjan. ik dacht dat ze dezelfde kleur (turcoise 104) hadden totdat ze naast elkaar stonden, toen was die van Arjan toch een klein tintje blauwer.
het was weer een prima beurs, ik had eigenlijk niets nodig maar heb toch nog een nette tankdop voor een nette prijs gescoord (ik reed nog altijd rond met een te klein Amerikaans exemplaar); en dan nog wat klein onderhoudsspul o.a oliefilter e.d.
meet & greet was een leuk idee en door de grote opkomst een succes, Teun, bedankt voor het initiatief!
bijgaand ook nog een paar foto's, o.a. van m'n eigen 145 naast de 144 van Arjan. ik dacht dat ze dezelfde kleur (turcoise 104) hadden totdat ze naast elkaar stonden, toen was die van Arjan toch een klein tintje blauwer.
het was weer een prima beurs, ik had eigenlijk niets nodig maar heb toch nog een nette tankdop voor een nette prijs gescoord (ik reed nog altijd rond met een te klein Amerikaans exemplaar); en dan nog wat klein onderhoudsspul o.a oliefilter e.d.
meet & greet was een leuk idee en door de grote opkomst een succes, Teun, bedankt voor het initiatief!
Groet, Hans
Laatst bewerkt 03-04-2021 18:55 door Stijn van der Linde.