velgen
- Bezoeker
19-03-2002 21:29 #57012
door
velgen is gemaakt door
Ik wil graag brede velgen op mijn amazone, ik heb gehoord dat je ook de orginele velgen kan laten verbreden. Ik woon zelf in brabant waar kan ik die velgen dan (in brabant) het beste laten verbreden en hoeveel mag zoiets dan kosten? Wat wordt er dan allemaal aan de velgen gedaan voor die prijs.Groetjes Sietse
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
19-03-2002 21:41 #60275
door
Beantwoord door in topic velgen
Ik ben maar even zo vrij. Kijk eens op deze site volgens mij zit er wel wat tussen.
www.volvo-klassiekers.nl/
- Bezoeker
19-03-2002 22:48 #60274
door
Bedankt Arno!Ik heb er nog 4 liggen 2 x 6J (voor achter) en 2 x 5,5 J voor de voorwielen. Ze zijn in redelijke staat. Als ze voor mezelf zouden zijn dan liet ik ze stralen en poedercoaten. De kosten voor het stralen en coaten zijn bij mij in Barneveld ongeveer 75 gulden. Dus mijn velgen zouden je in nieuwstaat 300 gulden plus 140 euro (daarvoor gaan ze weg) kosten. Ik heb zelf vorig jaar op mijn 2 - deurs nieuwe verbrede velgen bij Nordicar gekocht, deze kostten mij toen ongeveer 900 gulden, en dan moet je wel 4 originele in goede staat verkerende velgen inleveren.Dus bel me maar als je interesse hebt.Sorry mannen, ik weet dit forum is niet bedoeld om te handelen, maar als de vragen toch gesteld worden..........
- Bezoeker
20-03-2002 09:25 #60273
door
Geen probleem. Ik geef je groot gelijk Dries. Ik wilde zelf al zeggen dat jij er had liggen. (zag ik op je site!) maar je was me voor! Arie-Jan
- Bezoeker
20-03-2002 09:25 #60272
door
Geen probleem. Ik geef je groot gelijk Dries. Ik wilde zelf al zeggen dat jij er had liggen. (zag ik op je site!) maar je was me voor! Arie-Jan
- Bezoeker
20-03-2002 22:16 #60271
door
Ga maar naar de Graku in Wilnis, dacht dat er voor rond de 80 gulden per velg een nieuwe velgrand opgezet werdt.Stralen moet je zelf regelen misschien doet Graku dat ook maar dat weet ik niet meer.Bij van Rijn coatingen in Utrecht kun je ze zonder bon voor 20 euro laten Poedercoaten
- Bezoeker
22-03-2002 09:07 #60270
door
Hallo,Ik zit met min of meer de zelfde vraag.Kun je op de standaardvelg ook een iets bredere band 175? zetten?Wie heeft raad?Adriaan
- Bezoeker
22-03-2002 22:34 #60269
door
Dat is mij destijds afgeraden. Jongens kijk eens op een clubdag en vergelijk de autos met standaardwielen nou eens met die brede wielen. Je amazon "smoelt" gelijk veel meer. Ik had het er zeker voor over en heb er absoluut geen spijt van gehad dat ik de stap gezet heb. Het monteren van 175 banden is denk ik een beetje zonde van je geld. Ik zou nog even doorsparen en gelijk een mooi setje monteren. Echt het is kicken!!En dan nog een zonnekleppie en klaar is klara....