Sleutelruimte gezocht
- Zon
-
- Elite lid
-
Graag zou ik ook wat grotere klussen doen aan mijn auto, bv: koppeling vervangen, plaatwerk opknappen, remmen vervangen, etc... Het is niet echt handig om dit op straat te doen.
Misschien is het ook een idee om gezamelijk iets te huren?
Als er meer mensen op zoek zijn naar sleutelruimte, dan hoor ik het graag.
Misschien dat de club zoiets kan faciliteren?
Alle suggesties zijn welkom!
Alvast bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
De Regio Zuid Holland is echter nogal een groot begrip. Had je een iets nauwkeuriger locatie in gedachten? Ik zit in Bergschenhoek, regio rotterdam dus...
grtz!
Dennis
- Zon
-
- Elite lid
-
Hier zijn 2 bruggen, die je deelt met een behoorlijk aantal andere sleutelaars die in dezelfde hal zitten.
Verder zit er in Hillegersberg een stalling met brug. Ik zal eens informeren hoeveel die per maand kost.
Ik zelf heb zo'n plek maar 1 maand per jaar nodig. Dus ik hoop op een aantal mensen die mee willen doen. Bijvoorbeeld in de vorm van een stichting of vereniging. Misschien een Stichting Behoud Klassiekers Rotterdam

Met al die lege kantoorpanden zou je toch zeggen dat er wat ruimte moet zijn voor zoiets...
- Paul Honing (GAST)
- Verbannen
-
Heb een tijdje gebruik gemaakt van de sleutelruimte die in Delft zit. Toen was het nog iets goedkoper maar voor EUR 170,- heb je een plek waar je net langs je auto kan lopen, om fatsoenlijk te sleutelen heb je wel iets meer ruimte nodig. En EUR 210,- per maand vind ik beetje te gek worden voor een hobby.
Daarnaast is het vaak een enorme bende, zijn de 2 bruggen bijna altijd bezet (of defect want onderhoud wordt er niet gepleegd).
Dus met een aantal andere een ruimte huren zodat we de kosten laag kunnen houden en niet meer op straat hoeven te sleutelen lijkt me wel prettig.
- Jasper Christianen
- Nieuw lid
-
- Zon
-
- Elite lid
-
Paul: ik begrijp dat die sleutelplek in Delft wat jouw betreft geen optie is?
Toen ik ben wezen kijken, zag het er allemaal redelijk uit. 1 brug was inderdaad defect.
Voor een plek van 2,5 x 5,5 meter betaal je 175 euro. Als je buurman het niet helemaal heeft dichtgetimmerd kun je wat ruimte van elkaar gebruiken.
- Paul Honing (GAST)
- Verbannen
-
"Zon" schreef:
Dat zijn er al 4!
Paul: ik begrijp dat die sleutelplek in Delft wat jouw betreft geen optie is?
Toen ik ben wezen kijken, zag het er allemaal redelijk uit. 1 brug was inderdaad defect.
Voor een plek van 2,5 x 5,5 meter betaal je 175 euro. Als je buurman het niet helemaal heeft dichtgetimmerd kun je wat ruimte van elkaar gebruiken.
Die sleutelplek is inderdaad voor mij geen optie, maar helaas wel enige die ik tot nu toe gevonden heb...
- Dop Dobbel (GAST)
- Premium lid
-
Ik huur nu in het centrum van rotterdam een overdekte parkeerplaats, maar daar mag je officieel niet klussen.
Dus stallen is voor mij niet van groot belang. Wel is het handig als het mogelijk is de een tijdje (weekend/weekje) te laten staan als een klus even niet wil lukken of je op onderdelen moet wachten.