Bolle spiegel maken
- David Vermaas
- Junior lid
-
Minder
Meer
30-07-2014 23:53 #142347
door David Vermaas
Bolle spiegel maken is gemaakt door David Vermaas
M'n vriendin klaagt wel eens dat ze zo weinig zicht heeft in de zijspiegels van de Amazon, en ik kan haar eigenlijk geen ongelijk geven. Ik heb volgens mij al de grootste variant van de Amazon-spiegels (ben alleen maar kleinere tegen gekomen), maar het blijft nogal veel over je schouder kijken. Kan natuurljk, maar het rijdt rustiger als je dat niet hoeft te doen. Hebben jullie daar ook last van?
Het lijkt me handig om ietsje bolle spiegels te hebben, voor een groter zicht. Het hoeft niet overdreven, maar gewoon net iets convex voor een groter zichtveld. Dat hebben volgens mij veel moderne auto's ook. Heeft iemand een tip wat voor (chromen) spiegels zouden passen? Of misschien waar je bolle spiegels op maat kunt laten maken?
Het lijkt me handig om ietsje bolle spiegels te hebben, voor een groter zicht. Het hoeft niet overdreven, maar gewoon net iets convex voor een groter zichtveld. Dat hebben volgens mij veel moderne auto's ook. Heeft iemand een tip wat voor (chromen) spiegels zouden passen? Of misschien waar je bolle spiegels op maat kunt laten maken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henry van Leusden
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-07-2014 07:53 #142348
door Henry van Leusden
Amazon Combi 1969, P 1800 1964, Moto Guzzi V700 1970, Constructam Coral I 1971.
Beantwoord door Henry van Leusden in topic Bolle spiegel maken
Zeer herkenbaar. Als ik me goed herinner, hebben de losse klemspiegels een bol glas.
Zelf heb ik de vaste spiegels op onze combi en op de P1800 op de spatborden gemonteerd. We willen nu niets anders meer.
Zelf heb ik de vaste spiegels op onze combi en op de P1800 op de spatborden gemonteerd. We willen nu niets anders meer.
Amazon Combi 1969, P 1800 1964, Moto Guzzi V700 1970, Constructam Coral I 1971.
- Ruud Klok (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-08-2014 07:49 #142388
door Ruud Klok (GAST)
Volvo... Drive it like You hate it
... I think it likes it...
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Bolle spiegel maken
Hej David,
Niet origineel Volvo maar wel convex... en zo'n rond spiegeltje misstaat een Amazon niet...
www.adamscc.nl/catalog/index.php?cPath=221_226
grtz Ruud
Niet origineel Volvo maar wel convex... en zo'n rond spiegeltje misstaat een Amazon niet...
www.adamscc.nl/catalog/index.php?cPath=221_226
grtz Ruud
Volvo... Drive it like You hate it