Deuren opknappen

• Benno Vonk (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-11-2009 21:56 #49369 door Benno Vonk (GAST)
Deuren opknappen is gemaakt door Benno Vonk (GAST)
<p>Geachte Volvo vrienden, de 2 deuren van mijn Amazon moeten worden gerestaureerd, d.w.z. de onderste 10 cm is slecht aan de buitenzijde, en aan de binnenzijde zijn ze slecht tot de rand waar het rubber in zit. Weet iemand een goed adres en betaalbaar om dit te laten doen. 1 deur heb ik al gedaan, maar is volgens mij niet helemaal goed. Ik ben wel een mierenn.......... wat het restaureren betreft, dus misschien zegt een kenner wel dat het goed is en de rest met de bekende plamuur strak gemaakt kan worden. De andere deur durf ik nu niet goed meer aan, dus ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen met adressen.</p><p>Met vriendelijke groet, Benno Vonk.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-11-2009 22:27 #93731 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Deuren opknappen
Laten doen is net zo duur en misschien wel duurder dan een paar knappe deuren kopen. Zelf doen is dus het goedkoopste. Er zijn zat adressen te vinden op het net maar reken op een uur tarief die boven de 50 euro per uur ligt en dan is het las materiaal nog niet meegerekend. Een goede lasser / plaatwerker zit zwart al op 35 euro wel incl las materiaal. Dus mijn advies ga op zoek naar een paar mooie portieren, laatst voor mijn combi mooie portieren en kleppen gezien op de beurs, en bij mekaar opgeteld 400 euro. (m. kap, 4 portieren, onder en bovenklep). En dan is een combi een lastige wagen m.b.t dit materiaal. Dus het kan wel als je maar ff zoekt en de tijd neemt.

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-11-2009 23:30 #93730 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Deuren opknappen
Goede deuren voor een 2 deurs amazon zijn veel moeilijker te krijgen dan 4 deurs portieren.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-11-2009 08:14 #93729 door René Minnebo (GAST)
Kijk is op MP e.d. daar zie ik meer 2 deurs versie te koop als de vierdeurs sedan of combi, kan ook niet anders want de 2 deurs is veel meer verkocht dan de 4 deurs sedan of combi.

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-11-2009 18:34 #93728 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Deuren opknappen
Dat klopt wel,maar ik doel op goede deuren.Ik weet ook niet hoe het mogelijk is,maar toch vind je veel makkelijker een echt gave 4 deurs deur dan een gave 2 deurs deur.Ik heb wel eens het idee dat die 4 deurs deuren uit amerika zijn gehaald,waar de 4 deurs en combi erg populair waren.Ik heb er verder ook geen behoorlijke verklaring voor.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-11-2009 08:33 #93727 door René Minnebo (GAST)
<p>Niek,</p><p> </p><p>Daar heb je een punt. </p>

• Robert van Es (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-11-2009 14:00 #93726 door Robert van Es (GAST)
Beantwoord door Robert van Es (GAST) in topic Deuren opknappen
<p>Hoi Benno,</p><p> </p><p>Ik sluit me aan bij de stelling dat je beter een goede deur kan kopen dan je bestaande deur laten opknappen.</p><p>Zelf heb ik bij Pieter van de Ligt (Garage <strong>Pieter</strong> van der <strong>Ligt</strong>. De Groote Heeze 20 6598 AV HEIJEN 0485-511157) een paar nagenoeg perfecte deuren voor mijn 2-deurs gehaald. De prijs ligt bij hem tussen 200 en 250 euro per deur, hetgeen naar mijn mening qua prijs en kwaliteit heel wat beter is dan menige deur die je op de VKB hebt kunnen zien. HIj adverteert ook op MP. Voor mij is het ook een uur rijden naar hem toe (Heijen ligt onder Nijmegen), maar dat vond ik zeker de moeite waard. Bovendien een correcte en aardige kerel.</p><p> </p><p>suc6,</p><p>Robert</p>

• Robert van Es (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-11-2009 14:01 #93725 door Robert van Es (GAST)
Beantwoord door Robert van Es (GAST) in topic Deuren opknappen
<p>Hoi Benno,</p><p> </p><p>Ik sluit me aan bij de stelling dat je beter een goede deur kan kopen dan je bestaande deur laten opknappen.</p><p>Zelf heb ik bij Pieter van de Ligt (Garage <strong>Pieter</strong> van der <strong>Ligt</strong>. De Groote Heeze 20 6598 AV HEIJEN 0485-511157) een paar nagenoeg perfecte deuren voor mijn 2-deurs gehaald. De prijs ligt bij hem tussen 200 en 250 euro per deur, hetgeen naar mijn mening qua prijs en kwaliteit heel wat beter is dan menige deur die je op de VKB hebt kunnen zien. HIj adverteert ook op MP. Voor mij is het ook een uur rijden naar hem toe (Heijen ligt onder Nijmegen), maar dat vond ik zeker de moeite waard. Bovendien een correcte en aardige kerel.</p><p> </p><p>suc6,</p><p>Robert</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD