3 kinderstoeltjes -> nauwelijks te bereiken gordelklemmen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2011 21:21 #1087312
door V700 register
3 kinderstoeltjes -> nauwelijks te bereiken gordelklemmen is gemaakt door V700 register
Hallo,
Wellicht zijn er meer leden met 3 kinderen....
Onze kinderen zijn nog < 6 jaar en worden dus op de achterbank vervoerd in hun kinderstoelen. De jongste heeft sinds vandaag een stoel die bij zijn lengte past, alleen nu zijn de gordelklemmen nauwelijks bereikbaar (en zulke grote handen heb ik nu ook weer niet....)
Heeft iemand ditzelfde probleem? En, niet onbelangrijk, is hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt,
Groet,
Eric
Wellicht zijn er meer leden met 3 kinderen....
Onze kinderen zijn nog < 6 jaar en worden dus op de achterbank vervoerd in hun kinderstoelen. De jongste heeft sinds vandaag een stoel die bij zijn lengte past, alleen nu zijn de gordelklemmen nauwelijks bereikbaar (en zulke grote handen heb ik nu ook weer niet....)
Heeft iemand ditzelfde probleem? En, niet onbelangrijk, is hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt,
Groet,
Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2011 21:42 #1318551
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mij past het
Ik heb ook drie kinderen en het past. De oudste zit op een verhoging, terwijl de jongste twee nog in Romer autostoeltjes zitten. Er zitten behoorlijke verschillen in de breedte van diverse merken autostoeltjes, het uitproberen waard!
groetjes,
-Martin
groetjes,
-Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2011 21:57 #1318556
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het past ook wel....
moet ook wel, 't is een 940 tenslotte. Als het daar niet in past, kan ik beter een busje (aaaargh!) gaan kopen.
Nee, het probleem is meer dat we 3 vrijwel identieke stoeltjes hebben gekocht en de gordelklemmen slecht te bereiken zijn door dat de stoeltjes dicht tegen elkaar aanstaan.
Groet,
Eric
Nee, het probleem is meer dat we 3 vrijwel identieke stoeltjes hebben gekocht en de gordelklemmen slecht te bereiken zijn door dat de stoeltjes dicht tegen elkaar aanstaan.
Groet,
Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2011 22:13 #1318563
door V700 register
Misschien dat gordelverlengers het wat makkelijker bereikbaar maken.Zijn nog te bestellen bij de dealer. Ergens is hier al een topic aan gewijd...
Groet Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic gordelverlengers
Misschien dat gordelverlengers het wat makkelijker bereikbaar maken.Zijn nog te bestellen bij de dealer. Ergens is hier al een topic aan gewijd...
Groet Rudiger
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2011 22:19 #1318566
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Estate services
heeft gordelverlengers in de aanbieding.
groten, Chris
groten, Chris
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2011 22:54 #1318569
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Andere achterbank
In jouw geval zou ik even zoeken naar een andere achterbank met ingebouwde kinderstoel. Passen er zeker drie naast elkaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2011 07:57 #1318603
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gordelverlengers
Mensen,
Dank voor de snelle reacties (toch mooi zo'n forum...). Ik zit eraan te denken om die gordelverlengers aan te schaffen, lijkt een redelijk simpele en elegante oplossing.
Begreep ik nu goed dat deze ook door de dealer worden geleverd (en dus door Volvo zijn ontwikkeld?)
Groet,
Eric
Dank voor de snelle reacties (toch mooi zo'n forum...). Ik zit eraan te denken om die gordelverlengers aan te schaffen, lijkt een redelijk simpele en elegante oplossing.
Begreep ik nu goed dat deze ook door de dealer worden geleverd (en dus door Volvo zijn ontwikkeld?)
Groet,
Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2011 10:46 #1318621
door V700 register
Hoi Eric,
Geen idee of ze door Volvo ontwikkeld zijn, ik meen dat ze bij de dealer wel duurder zijn.
Bij <a href=" www.estateservices.nl/ "> www.estateservices.nl kostten ze 25 euro. Denk er wel aan dat als je de verlengers gebruikt de sluitingen wel binnen het bereik zijn van grijpgrage handjes...
Groeten Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic volvo
Hoi Eric,
Geen idee of ze door Volvo ontwikkeld zijn, ik meen dat ze bij de dealer wel duurder zijn.
Bij <a href=" www.estateservices.nl/ "> www.estateservices.nl kostten ze 25 euro. Denk er wel aan dat als je de verlengers gebruikt de sluitingen wel binnen het bereik zijn van grijpgrage handjes...
Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2011 11:00 #1318623
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die handjes
Dat is goed af te leren hoor, en het werkt.
Uitleg: heb zelf een batterij aan neefjes en nichtjes, die ook graag aan alles zitten wat niet mag.als ik ze dus in de auto heb en ze klikken de gordel los krijgen ze bij mij de handboeien om, en dan gewoon van die simpele dingen kopen, gewoon van die kinkie dingen met die plusje zooi er omheen.
dus zodra ze bij mij de riem los gooien zeg ik tegen ze heel snel weer vast maken anders krijg je de handboeien weer om, en kijk dan even heel streng en dan doen ze dat 9 van de 10 keer ook, doen ze het niet stop ik en dan doen ze hem wel snel om, als ze het daarna weer doen gaan gewoon de boeien om en dan na een 5 tot 10 minuten vinden ze dat niet meer leuk en zeggen ze dat ze het niet meer doen.
heb 1 neefje en die is heel baldadig loopt behoorlijk achter op de andere kinderen terwijl hij 6 jaar is en authisties maar die doet het niet meer, hij heeft 1 keer de hand boeien om gehad en dat vond hij niet leuk want heb bij hem de roze om gedaan(en hij haat roze), en sindsdien is hij poes-lief in de auto daar buiten is het een ander verhaal maar goed in de auto geen last meer van hem en dat is heerlijk rijden hoor naar een pretpark/bos of wat anders, de rest is een beetje hard leers hahahaha.
Tom.
Uitleg: heb zelf een batterij aan neefjes en nichtjes, die ook graag aan alles zitten wat niet mag.als ik ze dus in de auto heb en ze klikken de gordel los krijgen ze bij mij de handboeien om, en dan gewoon van die simpele dingen kopen, gewoon van die kinkie dingen met die plusje zooi er omheen.
dus zodra ze bij mij de riem los gooien zeg ik tegen ze heel snel weer vast maken anders krijg je de handboeien weer om, en kijk dan even heel streng en dan doen ze dat 9 van de 10 keer ook, doen ze het niet stop ik en dan doen ze hem wel snel om, als ze het daarna weer doen gaan gewoon de boeien om en dan na een 5 tot 10 minuten vinden ze dat niet meer leuk en zeggen ze dat ze het niet meer doen.
heb 1 neefje en die is heel baldadig loopt behoorlijk achter op de andere kinderen terwijl hij 6 jaar is en authisties maar die doet het niet meer, hij heeft 1 keer de hand boeien om gehad en dat vond hij niet leuk want heb bij hem de roze om gedaan(en hij haat roze), en sindsdien is hij poes-lief in de auto daar buiten is het een ander verhaal maar goed in de auto geen last meer van hem en dat is heerlijk rijden hoor naar een pretpark/bos of wat anders, de rest is een beetje hard leers hahahaha.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2011 11:28 #1318626
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook opvoedkundige tips
Moderators: Jerry Stam