Aansluiting verlichting gordelvanger
- V700 register
- Nieuw lid
-
gisteren met Henk mijn stoelframe van de bijrijdersstoel verwisseld voor een met hoogteverstelling. Dat was op zich een eitje. Alleen bij het terugplaatsen toch een verrassing. Ik miste een aasluiting. In eerste instantie dacht ik dat het om de aansluiting ging van de stoelverwarming, maar na uitgebreid onderzoek bleek het te gaan om de aansluiting voor de verlichting in de gordelvanger.
Aan de bestuurderszijde had ik wel twee stekkers (en nog een derde met 6 draden erop, wellicht voor electrische stoelverstelling?) maar ook die verlichting doet het niet. Dat zal haast wel het lampje zijn vermoed ik.
De vraag is nu, waar komt de aansluiting voor de gordelvanger vandaan? Bij de tunnel, onder de vloerbedekking van voren? Iemand die het weet? Ik heb redelijk diep onder de vloerbedekking gekeken en ook bij de tunnel leek niets te zitten.
Groeten,
Richard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je er even een foto van en de kleuren die er aan de stekker zitten en bij voorkeur ook de autogegevens waar de vangers origineel uit komt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de stoel er gisteravond maar weer in gemonteerd, dus een foto maken wordt even lastig. Volgens mij waren het een groen en rood draadje. Heel dunne draadjes eigenlijk.
Heb je daar iets aan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik had alle kabeltjes overgezet (dacht ik) maar misschien is er toch iets blijven zitten. Ik ga het vanavond nog even checken.
Stoelverwarming aan de bijrijderskant doet het gelukkig wel weer, anders was het een latertje geworden denk ik
Al heb ik trouwens wel mijn twijfels over de aansluitingen onder beide stoelen. Mijn stoelverwarming doet het niet en daar zit dus ook geen lichtje in de gordelvanger. Ik kan mij ook niet herinneren dat een van de gordelvangers ooit gebrand heeft, maar ja, ik heb er ook nooi op gelet, dus zekerheid heb ik daar ook niet over. Op een volgende sleuteldag misschien eens een slachtoffer vinden waar alles het doet en dan de stoel omkeren
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar dat zou wel moeten eigenlijk ...henk 940LPT schreef : Even gekeken, maar mijn gordelvangers zijn niet verlicht. Niet op contact, niet met gordel erin.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als in: Origineel horen ze te branden ? Of als in: Een beetje vent zorgt ervoor dat ze branden (en meedimmen met de dashboardverlichting) :)Ik denk dat Miquel <a href="/node/16251">dit</a> draadje bedoelde (zijn oude signature + afbeelding staan er ook nog bij zag ik). Conclusie uit dat draadje, als ik het goed begrijp: Gaan er 3 draadjes naar je gordelvanger dan heb je verlichting. Of niet, maar dan is het lampje kapot. 2 draadjes: uberhaupt geen verlichting.Jeroen schreef : maar dat zou wel moeten eigenlijk ...
- V700 register
- Nieuw lid
-