Past een interieur van 960 in een 940 Estate?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan nu een lederen interieur voor een 960 aankomen (voor ca. 500,-, is dat trouwens veel?). Mijn vraag is of dit uberhaupt wel past in een 940 Estate, op de foto's ziet het interieur er precies het zelfde uit maar wil het natuurlijk zeker weten!
Bedankt voor jullie reactie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik persoonlijk zou het veel vinden en dat alleen aan een heel goed interieur van de juiste kleur uitgeven. voor mezelf houd ik ongeveer 200-250 euro aan, maar ik heb er geen haast mee....
of het past weet ik niet. sedan - estate past niet, hoge - lage achterbank past ook niet...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vindt een lederen interieur voor 200 erg leuk, voor 300 wat aan de dure kant, maar voor 500 wel teveel.Behalve, als de voorstoelen electrisch verstelbaar zouden zijn, dan zou 500 wel mijn top zijn.
Als het leer er trouwens nagelnieuw uit zou zien, zou ik misschien toch wel twijfelen......
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zou alleen €500,- wel veel vinden hoor. Dan moet dat interieur wel écht heul mooi zijn!!
Succes en Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Aan het modeljaar van de auto. Tot en met 1992 is er een lage achterbank ingebouwd. Vanaf modeljaar 1993 is de hoge achterbank ingebouwd.onnaj schreef : Hoe zie ik trouwens of het een hoge of lage achterbank is..ik ben nog een 940/960 n00b dus vandaar.
Maar het is ook aan de hoofdsteunen te zien. Krijg je die er (redelijk) gemakkelijk in en uit, dan is het een lage achterbank. Die van de hoge achterbank krijg je er niet zomaar uit. Leg de hoge achterbank om, dan zakken de hoofdsteunen deels in de rugleuning.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou je dan dus kunnen stellen (los van het modeljaar), dat de hoge achterbank automatisch de hoofdsteunen intrekt bij neerklappen en de lage dus (?) niet?Mathy schreef : Leg de hoge achterbank om, dan zakken de hoofdsteunen deels in de rugleuning.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan namelijk voor € 300,- een beige leder (mijn voorkeur) interieur aankomen van een 960 sedan.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat gaat niet lukken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Klopt!Baseman schreef : Zou je dan dus kunnen stellen (los van het modeljaar), dat de hoge achterbank automatisch de hoofdsteunen intrekt bij neerklappen en de lage dus (?) niet?
Groetjes
Mathy