Interieur ombouwen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet ik er wel bij zeggen dat ik dat al regelmatig had gedaan en moest dus niet zoeken hoe alles is gemonteerd
Echter het dashboard is een ander verhaal, reken een goede dag om deze om te zetten, wil je de hemel en ook nog de vloer bekleding over zetten dan ben je helemaal wel even bezig.
Ik weet niet wat voor kleur jou dash en hemelbekleding heeft...?
Ik had een zwart dashboard en deurpanelen en een grijze hemel en hoedenplank, daar heb ik grijze lederen banken en stoelen in gemonteerd en vond dat een mooie combinatie, dus heb de rest zo laten zitten zoals het was.
Gr Bart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bovenkant van m'n dash is al zwart, zo kwam ik ook op het idee. Dus dat stuk dat tegen het glas aanzit met de ventilatieroosters en de meters. Alles daaronder is goed te doen toch? Het kastje en middenconsole heb ik al los, dat ging goed. Hemel laat ik zitten, die is ecru/wit maar het tapijtje is wel blauw dus die zou er ook uitmoeten. Nog tips?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je zal voor het tapijt de geheele middenconsole los moeten nemen, dus ook eventeel framewerk en dat soort dingen De dorpelstrips moeten er af je stoelen en achterbank verwijderen, onderste gedeelte van de B en C stijl moet worden verwijdert, en ik denk dat je dan zo wel een beetje alles heb gehad.
Dus lijkt mij goed te doen als je geen haast heb, denk alleen dat de bekleding erg voorzichtig moet worden verwijdert omdat er ook nog een schuimlaag onder zit en je deze niet wil beschadigen.
Gr Bart.

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr Bart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Harry
Oh, als je toevallig een lage achterbank hebt... ik heb een lederen interieur voor een 9 serie, lage achterbank, in de verkoop...

Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Sinds een tijdje heeft de vereniging goede contacten bij Dr. Vinyl. Misschien dat die het blauwe deel van je dashboard over kunnen spuiten. Helaas heb ik zelf nog geen contact gehad met de dames van Dr. Vinyl. Dus anderen kunnen waarschijnlijk beter inschatten, wat ze allemaal kunnen, wat dat kost en hoelang zoiets duurt. En misschien weten die ook, wanneer we de dames weer mogen ontmoeten.Harry schreef : Bob , het zwart en het blauw van het dasboard is 1 geheel, je zult dus het hele dashboard moeten wisselen.
Mocht je niet zoveel geduld hebben, kijk dan eens op <a href=" www.drvinyl.nl " target="_blank">hun site.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is erg makkelijk. Alles deel voor deel eruitschroeven en goed onthouden wat je hebt gedaan.
Zorg wel dat je niet plotseling weg moet, want rijden zonder dashboard is best een uitdaging…
Succes!