Najaarsrit?
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2021 19:08 #1110849
door Ton Visser
Najaarsrit? is gemaakt door Ton Visser
Dit is volgens mij ontzettend verwarrend, er op het forum wordt gereageerd op een aankondiging van 2011.
Ik weet niet of Johan een Najaarsrit in gedachten heeft voor dit jaar, maar ik denk niet deze.
In de actuele kalender van oktober 2021 staat ook geen Najaarsrit vermeld waarbij de datum ook vreemd zou zijn, de 9e is op een zaterdag dit jaar.
Graag enige duidelijkheid hieromtrent.
Groeten,
Ton.
Ik weet niet of Johan een Najaarsrit in gedachten heeft voor dit jaar, maar ik denk niet deze.
In de actuele kalender van oktober 2021 staat ook geen Najaarsrit vermeld waarbij de datum ook vreemd zou zijn, de 9e is op een zaterdag dit jaar.
Graag enige duidelijkheid hieromtrent.
Groeten,
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 00:25 #1468073
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hallo Ton
Hallo Ton
In de nieuwsbrief van 9 mei 2021 (om 19:20 uur) staat:
<table border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="122" width="306">
<caption>Agenda 2021</caption>
<tbody>
<tr>
<td>09 oktober</td>
<td>18e Najaarsrit</td>
</tr>
<tr>
<td>16 oktober</td>
<td>Algemene ledenvergadering</td>
</tr>
<tr>
<td>06 november</td>
<td>Nachtrit</td>
</tr>
</tbody>
</table>
In de nieuwsbrief van 14 augustus worden deze zaken nog eens gemeld, met de toevoeging dat op 22 augustus a.s. de Volvo 700 vereniging aanwezig zal zijn op het Volvo Drive Treffen in Best.
groetjes
Mathy
In de nieuwsbrief van 9 mei 2021 (om 19:20 uur) staat:
<table border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" height="122" width="306">
<caption>Agenda 2021</caption>
<tbody>
<tr>
<td>09 oktober</td>
<td>18e Najaarsrit</td>
</tr>
<tr>
<td>16 oktober</td>
<td>Algemene ledenvergadering</td>
</tr>
<tr>
<td>06 november</td>
<td>Nachtrit</td>
</tr>
</tbody>
</table>
In de nieuwsbrief van 14 augustus worden deze zaken nog eens gemeld, met de toevoeging dat op 22 augustus a.s. de Volvo 700 vereniging aanwezig zal zijn op het Volvo Drive Treffen in Best.
groetjes
Mathy
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 08:11 #1468074
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Inderdaad,
Inderdaad, het staat in de nieuwsbrief.
Maar hier volvo700vereniging.nl/content/najaarsrit_volvo_700_vereniging
staat doch duidelijk een verwijzing naar de najaarsrit 2011, weliswaar geplaatst 16 augustus jl., hoe zit dat dan?
En als ik dat topic in de link door blader kom ik namen tegen uit een grijs verleden waarvan ik denk dat de meesten daarvan deze keer niet meer mee zullen gaan.
En ook in de zie ik nog geen vermelding van een Najaarsrit op 9 oktober as. staan.
Ik zal het niet meer verwarrend noemen, maar ik denk dat enige verdere uitleg gewenst is.
Waarbij het mij weer opvalt dat jij als moderator je altijd geroepen lijkt te voelen zaken recht te zetten cq uit te leggen.
Het bestuur kondigt hier een evenement aan, kan het bestuur zelf geen uitleg geven indien nodig?
Groeten,
Ton.
Maar hier volvo700vereniging.nl/content/najaarsrit_volvo_700_vereniging
staat doch duidelijk een verwijzing naar de najaarsrit 2011, weliswaar geplaatst 16 augustus jl., hoe zit dat dan?
En als ik dat topic in de link door blader kom ik namen tegen uit een grijs verleden waarvan ik denk dat de meesten daarvan deze keer niet meer mee zullen gaan.
En ook in de zie ik nog geen vermelding van een Najaarsrit op 9 oktober as. staan.
Ik zal het niet meer verwarrend noemen, maar ik denk dat enige verdere uitleg gewenst is.
Waarbij het mij weer opvalt dat jij als moderator je altijd geroepen lijkt te voelen zaken recht te zetten cq uit te leggen.
Het bestuur kondigt hier een evenement aan, kan het bestuur zelf geen uitleg geven indien nodig?
Groeten,
Ton.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 10:41 #1468078
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic De nieuwsbrief lijkt me
De nieuwsbrief lijkt me glashelder. Daarin staan de data van de evenementen. waarom Ton er dan een link uit 2011 bij plakt, vind ik wat onduidelijk. Maar dat geeft niet. Die oude link staat inderdaad nog wel in de agenda.
Voor 9 oktober weet ik niet waar de najaarsrit plaatsvindt. Ik denk: dat komt dan nog wel. En dat denk ik ook voor de ALV.
Voor 6 november kan ik wel meer duidelijkheid geven want Lieme Huib en ik zorgen voor de voorbereiding van de nachtrit. Die nachtrit vertrekt bij Schimmel in Woudenberg. Aan het einde van de middag verzamelen, samen eten en dan gaan rijden in het donker
. Zie hiervoor de aankondiging uit 2020:
volvo700vereniging.nl/content/nachtrit-7-november-2020
Ik hoop dat zich veel mensen aanmelden.
Voor 9 oktober weet ik niet waar de najaarsrit plaatsvindt. Ik denk: dat komt dan nog wel. En dat denk ik ook voor de ALV.
Voor 6 november kan ik wel meer duidelijkheid geven want Lieme Huib en ik zorgen voor de voorbereiding van de nachtrit. Die nachtrit vertrekt bij Schimmel in Woudenberg. Aan het einde van de middag verzamelen, samen eten en dan gaan rijden in het donker

Ik hoop dat zich veel mensen aanmelden.
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 11:10 #1468079
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Hallo
Die oude link heb ik er niet bij gepakt Lex, als je op de link klikt die ik heb bijgevoegd zul je zien dat ik denk Johan die gebruikt heeft.
Ton.
Ton.
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 11:25 #1468080
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Aha,
De link verwijst nog steeds maar de aankondiging is niet meer te zien op het forum.
Gaan we er maar van uit dat een en ander aangepast gaat worden.
Ton.
Gaan we er maar van uit dat een en ander aangepast gaat worden.
Ton.
- Michel Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 14:44 #1468082
door Michel Visser
Beantwoord door Michel Visser in topic Als de najaarsrit dit jaar
Als de najaarsrit dit jaar doorgaat op 9 oktober, zijn wij er ook bij onze witte dame is bijna klaar.....
Leuk ongeveer 20 jaar geleden was de laatste keer met de 760.
Leuk ongeveer 20 jaar geleden was de laatste keer met de 760.
- Michel Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 16:49 #1468083
door Michel Visser
Beantwoord door Michel Visser in topic nieuwsbrief
Mathy jij hebt het over de nieuwsbrief maar die heb ik niet ontvangen, misschien meerdere met mij?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2021 18:24 #1468084
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Volvisti
Als je de nieuwsbrief niet hebt ontvangen, meld je dan even bij het bestuur. Penningmeester en secretaris kunnen dan kijken waarom je 'm niet gekregen hebt.
Met betrekking tot het draadje over de najaarsrit van 2011:
Iemand heeft daarop gereageerd, zonder zich daarbij waarschijnlijk te realiseren dat het in de najaarsrit van 2011 ging. Daarop heeft Ton gereageerd dat het om een ouder draadje ging. Om verdere verwarring te voorkomen heb ik "2011 "toegevoegd aan de titel van dat draadje. Omdat de titel van een draadje deel uitmaakt van de URL (de link) betekent dat ook dat alle links daar naartoe niet meer kloppen.
groetjes
Mathy
Als je de nieuwsbrief niet hebt ontvangen, meld je dan even bij het bestuur. Penningmeester en secretaris kunnen dan kijken waarom je 'm niet gekregen hebt.
Met betrekking tot het draadje over de najaarsrit van 2011:
Iemand heeft daarop gereageerd, zonder zich daarbij waarschijnlijk te realiseren dat het in de najaarsrit van 2011 ging. Daarop heeft Ton gereageerd dat het om een ouder draadje ging. Om verdere verwarring te voorkomen heb ik "2011 "toegevoegd aan de titel van dat draadje. Omdat de titel van een draadje deel uitmaakt van de URL (de link) betekent dat ook dat alle links daar naartoe niet meer kloppen.
groetjes
Mathy
- Michel Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2021 19:06 #1468167
door Michel Visser
Beantwoord door Michel Visser in topic is er een inschrijving voor
is er een inschrijving voor de najaarsrit of kunnen we gewoon komen?
Moderators: Jerry Stam