Witte wieven rit Drenthe: 5 november: GAAT NIET DOOR!!
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2016 10:24 #1105525
door Lex Stax
Witte wieven rit Drenthe: 5 november: GAAT NIET DOOR!! is gemaakt door Lex Stax
Waarde Volvisti,
Zoals jullie in de Factor 700 hebben kunnen lezen, organiseren Lieme Huib en ik op 5 november de derde nachtrit van de Volvo 700 Vereniging. Ook wel aangeduid als 'Spookrijden'.
Deze keer doen we dat in Drenthe, vandaar 'Witte wieven rit'. De vorige edities vertrokken in Amersfoort.
Het voorbereiden van deze rit is erg veel werk. Maar het wordt weer leuker en uitdagender dan de vorige keer. Dan doen we natuurlijk met plezier. Maar we willen wel graag weten wie er komen en vooral of er voldoende deelnemers zijn. Anders organiseren we alles voor niks.
Vandaar de oproep: ALS JE MEE WILT DOEN, MELD JE DAN VOOR 15 SEPTEMBER AAN!!!!
Zie: volvo700vereniging.nl/content/witte-wieven-rit-drenthe
We weten dat dit lang van te voren is, maar dan kan je het ook alvast mooi in je agenda zetten. Wil je meer weten: stuur een PB of een mail naar lxx@online.nl.
Mocht je na de nachtrit niet meer naar huis willen rijden, dan zijn er in de directe omgeving meer dan genoeg B&B's waar je goed en goedkoop kunt overnachten. Dan heb je een mooi weekend Drenthe.
UPDATE 23 september:
Waarde Volvisti,
Helaas gaat de Witte Wieven Rit niet door. Er zijn te weinig aanmeldingen om door te gaan met de voorbereidingen. De voorbereiding van de rit is zeer tijdrovend. En om dat te doen voor weinig deelnemers, da's niet de bedoeling. Daarom gaat de rit niet door.
Zoals jullie in de Factor 700 hebben kunnen lezen, organiseren Lieme Huib en ik op 5 november de derde nachtrit van de Volvo 700 Vereniging. Ook wel aangeduid als 'Spookrijden'.
Deze keer doen we dat in Drenthe, vandaar 'Witte wieven rit'. De vorige edities vertrokken in Amersfoort.
Het voorbereiden van deze rit is erg veel werk. Maar het wordt weer leuker en uitdagender dan de vorige keer. Dan doen we natuurlijk met plezier. Maar we willen wel graag weten wie er komen en vooral of er voldoende deelnemers zijn. Anders organiseren we alles voor niks.
Vandaar de oproep: ALS JE MEE WILT DOEN, MELD JE DAN VOOR 15 SEPTEMBER AAN!!!!
Zie: volvo700vereniging.nl/content/witte-wieven-rit-drenthe
We weten dat dit lang van te voren is, maar dan kan je het ook alvast mooi in je agenda zetten. Wil je meer weten: stuur een PB of een mail naar lxx@online.nl.
Mocht je na de nachtrit niet meer naar huis willen rijden, dan zijn er in de directe omgeving meer dan genoeg B&B's waar je goed en goedkoop kunt overnachten. Dan heb je een mooi weekend Drenthe.
UPDATE 23 september:
Waarde Volvisti,
Helaas gaat de Witte Wieven Rit niet door. Er zijn te weinig aanmeldingen om door te gaan met de voorbereidingen. De voorbereiding van de rit is zeer tijdrovend. En om dat te doen voor weinig deelnemers, da's niet de bedoeling. Daarom gaat de rit niet door.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2016 20:57 #1429151
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Waarde Volvisti,
Waarde Volvisti,
Maar even weer wat aandacht vragen voor de Witte Wieven Rit op 5 november. Ik weet, het is nog ver weg maar we willen graag vroegtijdig weten of er genoeg deelnemers zijn. Dus als je van plan bent om deel te nemen, meld je aan!
Groet'n uut Drenthe,
Maar even weer wat aandacht vragen voor de Witte Wieven Rit op 5 november. Ik weet, het is nog ver weg maar we willen graag vroegtijdig weten of er genoeg deelnemers zijn. Dus als je van plan bent om deel te nemen, meld je aan!
Groet'n uut Drenthe,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2016 12:26 #1429233
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mag..
Zeker alleen met een 7/9?
Ik weet niet of ik mijn 740 dan al weer ontschorst heb voor de winter namelijk.
en een evenementenregeling zou wel welkom zijn, maar ik weet niet of dat al geregeld is ..
Ik weet niet of ik mijn 740 dan al weer ontschorst heb voor de winter namelijk.
en een evenementenregeling zou wel welkom zijn, maar ik weet niet of dat al geregeld is ..
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2016 16:07 #1429242
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Je mag ook met een andere
Je mag ook met een andere auto komen. Sterker, het hoeft geeneens eens Volvo te zijn. In het donker ziet toch niemand dat. Jij en Ireen hebben de eer te verdedigen!
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2016 11:07 #1430353
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Waarde Volvisti,
Waarde Volvisti,
Op 5 november vindt de nachtrit plaats. Je mag met elke auto komen. Dus het hoeft geen baksteen te zijn (vinden we wel erg leuk). Op dit moment is het aantal aanmeldingen helaas minimaal. Te weinig om de rit door te laten gaan...
Maar gelukkig kan je je aanmelden tot medio september. Dus: als je er zin in hebt, meld je aan!
Voor dit evenement gaan we niet de evenementenregeling van de Belastingdienst aanvragen.
Op 5 november vindt de nachtrit plaats. Je mag met elke auto komen. Dus het hoeft geen baksteen te zijn (vinden we wel erg leuk). Op dit moment is het aantal aanmeldingen helaas minimaal. Te weinig om de rit door te laten gaan...
Maar gelukkig kan je je aanmelden tot medio september. Dus: als je er zin in hebt, meld je aan!
Voor dit evenement gaan we niet de evenementenregeling van de Belastingdienst aanvragen.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2016 14:53 #1430684
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik twijfel ernstig. De rit
Ik twijfel ernstig. De rit lijkt me leuk, mijn ouders wonen vlakbij dus overnachting verder geen probleem. Maar... 6 november ben ik jarig, en wakker zijn voor je verjaarsbezoek is toch ook wel leuk!
Twijfel, twijfel...
Twijfel, twijfel...
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2016 22:01 #1430712
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Op korte termijn besluiten we
Op korte termijn besluiten we of er voldoende deelnemers zijn. Minimaal 12 teams gaan we van uit.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2016 17:05 #1430743
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Op korte termijn is in dit
Op korte termijn is in dit geval: over een week, zaterdag de 24e.
Hopelijk zijn er dan minimaal 12 teams aangemeld. Dan gaan we verder met de voorbereidingen.
Hopelijk zijn er dan minimaal 12 teams aangemeld. Dan gaan we verder met de voorbereidingen.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2016 22:29 #1430955
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Zoals bovenaan de posting
Zoals bovenaan de posting gemeld, gaat de Witte Wieven Rit niet door. Te weinig aanmeldingen. Jammer, maar het is niet anders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2016 22:58 #1431008
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel jammer
De Witte Wieven Rit zou de eerste rit zijn waaraan ik mee zou doen.... een beetje teleurgesteld ben ik wel dat deze niet door gaat. Jammer dat het minimaal aantal deelnemers van 12 teams niet gehaald is.
Moderators: Jerry Stam