Lidmaatschap zsm opzeggen, hoe en bij wie ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 17:27 #1104354
door V700 register
Lidmaatschap zsm opzeggen, hoe en bij wie ? is gemaakt door V700 register
Het zal allemaal wel goed komen met de beslissingen die tijdens de BALV zijn genomen, maar ik ben dit gehele gezeik en gezeur zo verschrikkelijk zat (wat, zoals ik al veel eerder heb aangegeven, de vereniging absoluut geen goed doet), dat ik per direct, en zo snel mogelijk, mijn lidmaatschap wil opzeggen van deze vereniging !
Ik kan mij absoluut niet verenigen met een stel volwassen mensen die zich gedragen als kleuters, over en weer met modder lopen te smijten, zich strikt vast houden aan veels te oude en allang achterhaalde regeltjes / notulen e.d., tot op het bot afbranden van mensen die zich altijd hebben ingezet voor de vereniging, etc. Dit is mooi voor een kleuterschool, maar niet voor een autoclub waarbij, mag ik hopen de leeftijd en gedrag toch ver boven die kleuterschool uitkomt. Het tegenovergestelde is inmiddels bewezen.
Aangezien ik momenteel niet weet hoe en bij wie ik mijn lidmaatschap kan opzeggen per direct, vandaar hier dus de vraag ?
Bij wie moet ik zijn en hoe dient het te gebeuren? Volstaat een mail, of moet het per aangetekende brief naar een bepaald adres (dan graag dat adres even)
Dirk Derks
Lidnummer 1220
Ik kan mij absoluut niet verenigen met een stel volwassen mensen die zich gedragen als kleuters, over en weer met modder lopen te smijten, zich strikt vast houden aan veels te oude en allang achterhaalde regeltjes / notulen e.d., tot op het bot afbranden van mensen die zich altijd hebben ingezet voor de vereniging, etc. Dit is mooi voor een kleuterschool, maar niet voor een autoclub waarbij, mag ik hopen de leeftijd en gedrag toch ver boven die kleuterschool uitkomt. Het tegenovergestelde is inmiddels bewezen.
Aangezien ik momenteel niet weet hoe en bij wie ik mijn lidmaatschap kan opzeggen per direct, vandaar hier dus de vraag ?
Bij wie moet ik zijn en hoe dient het te gebeuren? Volstaat een mail, of moet het per aangetekende brief naar een bepaald adres (dan graag dat adres even)
Dirk Derks
Lidnummer 1220
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 17:58 #1421655
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Secretariaat
Je kunt het sturen naar het secretariaat. Staat op de site.
Uit jouw bericht concludeer ik dat je gisteren niet bent geweest
Jammer. Dan had je zeker een ander beeld gekregen.
Het ga je goed
Uit jouw bericht concludeer ik dat je gisteren niet bent geweest
Jammer. Dan had je zeker een ander beeld gekregen.
Het ga je goed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 18:01 #1421656
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig
Goed beargumenteerd verhaal Dirk! Wel een beetje laat hoor deze reactie en niet te volgen. Uit jouw eerdere postings maak ik op dat jij juist een voorstander bent van de ingezette veranderingen, die door een aantal leden is ingezet? Welke veranderingen had jij dan willen zien? Uit de verslaggeving van Jan Snijder valt op te maken dat deze BALV redelijk netjes is verlopen. Bij welke uitkomst van de Balv zou jij je lidmaatschap niet hebben opgezegd?
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 18:12 #1421658
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Kom op Dirk.
Kom op Dirk.
We hebben allemaal enthousiaste nieuwe mensen in het bestuur.
Geef ze het voordeel van de twijfel!
Piet
We hebben allemaal enthousiaste nieuwe mensen in het bestuur.
Geef ze het voordeel van de twijfel!
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 18:26 #1421659
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens met Piet. Het probleem
Eens met Piet. Het probleem wat Ton en ik al wilde oplossen is na een lange omweg nu dan ook opgelost. Dus het kan alleen maar beter worden. Een oproep aan iedereen: sta het nieuwe bestuur zoveel mogelijk bij waar nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 18:41 #1421661
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist nu naar mijn idee goede
Juist nu naar mijn idee goede stappen genomen zijn, zou ik inderdaad ook zeggen wacht nou even.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 20:08 #1421674
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dirk...
Zoals ik het lees ben je er emotioneel onder en zou je het nog eens in overweging kunnen nemen.
Succes
Groet Marcel
Succes
Groet Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 20:32 #1421681
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kaplonk!
hier past maar een woord
Gotspe
Ik ga mijn toetsenbord nu verstoppen. Want dit is echt on ge loof lijk wat jij hier beweert.
Gotspe
Ik ga mijn toetsenbord nu verstoppen. Want dit is echt on ge loof lijk wat jij hier beweert.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 21:19 #1421685
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Re:kaplonk
Jeroen,
ik zat al op mijn handen maar je hebt mijn gedachten perfect verwoord.
Groeten, Jan.
ik zat al op mijn handen maar je hebt mijn gedachten perfect verwoord.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2015 07:36 #1421700
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel
Het gaat mij dus niet indirect om het bestuur ! Die wil ik gerust alle goeds gunnen en ze ook nog willen helpen waar mogelijk, maar.....
Het gaat mij om een aantal mensen in deze vereniging waar ik van walg, en zeker in de afgelopen tijd.... Lees nu, als voorbeeld even, dit hele topic nog eens door... Er word weer direct op de man gespeeld, er word weer meteen met modder gedonderd.
En word dan ook nog eens bevestigd door onze oud voorzitter ???
Dit is dus hetgene waardoor ik mijn lidmaatschap wil beëindigen, door dit domme gezeur en gezeik iedere keer !
Het gaat mij om een aantal mensen in deze vereniging waar ik van walg, en zeker in de afgelopen tijd.... Lees nu, als voorbeeld even, dit hele topic nog eens door... Er word weer direct op de man gespeeld, er word weer meteen met modder gedonderd.
En word dan ook nog eens bevestigd door onze oud voorzitter ???
Dit is dus hetgene waardoor ik mijn lidmaatschap wil beëindigen, door dit domme gezeur en gezeik iedere keer !
Moderators: Jerry Stam