Moderator(en) gezocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 22:50 #1103610
door V700 register
Moderator(en) gezocht is gemaakt door V700 register
Om de continuïteit en de goede sfeer binnen het forum te bewaken zoeken wij enkele enthousiaste, positieve en ICT handige medeleden voor de taak van moderator.
Zoals op de ALV is besloten zal het beheer, updates en wijzigingen doorvoeren extern uitbesteed worden. Het in goed banen leiden van discussies op het forum is een taak voor ons en daarbij kunnen wij jullie hulp goed gebruiken.
Denk jij in mogelijkheden in plaats van in problemen ? Wil je actief zijn binnen de vereniging en heb je enigszins verstand van IT ? Dan zoeken wij jou.
Als er aanmeldingen zijn dan komen wij bij elkaar om eea door te spreken.
Heb je interesse ? Dan graag een berichtje naar secretaris@volvo700vereniging.nl
Alvast bedankt !
Groet Paul
Zoals op de ALV is besloten zal het beheer, updates en wijzigingen doorvoeren extern uitbesteed worden. Het in goed banen leiden van discussies op het forum is een taak voor ons en daarbij kunnen wij jullie hulp goed gebruiken.
Denk jij in mogelijkheden in plaats van in problemen ? Wil je actief zijn binnen de vereniging en heb je enigszins verstand van IT ? Dan zoeken wij jou.
Als er aanmeldingen zijn dan komen wij bij elkaar om eea door te spreken.
Heb je interesse ? Dan graag een berichtje naar secretaris@volvo700vereniging.nl
Alvast bedankt !
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2015 13:16 #1417390
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Succes paul
Heb begrepen dat er een frisse wind gaat waaien.
En het moderatoren team versterkt moet worden.
Hoop dat er nu een goed team komt.
Maar ik heb er de kwaliteit niet voor.
Succes.
En het moderatoren team versterkt moet worden.
Hoop dat er nu een goed team komt.
Maar ik heb er de kwaliteit niet voor.
Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2015 14:12 #1417392
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja...
Technisch gezien zal het allemaal wel meevallen maar ik ben niet zo van het censureren/modereren. Als het me niet bevalt stem ik met mijn toetsenbord en laat "gekken en dwazen hun namen schrijven op muren en glazen".
Maar als je iets van richtlijnen hebt wil ik best wel proberen het te doen!
Maar als je iets van richtlijnen hebt wil ik best wel proberen het te doen!
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 10:12 #1421235
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Update?
Ik ben wel benieuwd hoe het met deze oproep is afgelopen, is het afgeloten of staat de oproep nog open.
En wat ik vooral belangrijk vind, wat JohnPeter ook al noemde, geef eens wat uitleg, hoe is de werkwijze, hoeveel moderators zijn er.
En vooral maak de beslissingen wat opener, nu is er naar ik aanneem koortsachtig overleg over een uitlating van iemand op het forum, uitkomst: dat halen we weg.
Dan heeft een groepje forumgebruikers die het net nog gelezen hebben een mening daarover terwijl een andere groep die op dat moment niet online was denkt waar gaat dit nou over? Met als gevolg nog meer onduidelijkheid en gedoe op het forum.
Ook ik ben voor een gezellig forum zonder uitlatingen die niet door de beugel kunnen maar ik zeg wel wat ik te zeggen heb en wat ik van zaken vind.
Ik zou mij zelfs kunnen indenken mij aan te melden als kandidaat moderator in een model met wat meer openheid.
Groeten,
Ton.
En wat ik vooral belangrijk vind, wat JohnPeter ook al noemde, geef eens wat uitleg, hoe is de werkwijze, hoeveel moderators zijn er.
En vooral maak de beslissingen wat opener, nu is er naar ik aanneem koortsachtig overleg over een uitlating van iemand op het forum, uitkomst: dat halen we weg.
Dan heeft een groepje forumgebruikers die het net nog gelezen hebben een mening daarover terwijl een andere groep die op dat moment niet online was denkt waar gaat dit nou over? Met als gevolg nog meer onduidelijkheid en gedoe op het forum.
Ook ik ben voor een gezellig forum zonder uitlatingen die niet door de beugel kunnen maar ik zeg wel wat ik te zeggen heb en wat ik van zaken vind.
Ik zou mij zelfs kunnen indenken mij aan te melden als kandidaat moderator in een model met wat meer openheid.
Groeten,
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 13:41 #1421242
door V700 register
Aan de M schildjes te zien weet ik dat er sowieso 4 moderatoren zijn. Hedwig L, Gerben M, Jerry S en inmiddels ook weer Mathy v N. Deze laatste was door het oude bestuur op non actief gezet maar is door het interimbestuur weer aangenomen.
Misschien zijn er meer, maar het mogen er vast nog meer zijn. Dus Ton, meld je aan!
Groetjes Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic Er zijn er wel enkele Ton
Aan de M schildjes te zien weet ik dat er sowieso 4 moderatoren zijn. Hedwig L, Gerben M, Jerry S en inmiddels ook weer Mathy v N. Deze laatste was door het oude bestuur op non actief gezet maar is door het interimbestuur weer aangenomen.
Misschien zijn er meer, maar het mogen er vast nog meer zijn. Dus Ton, meld je aan!
Groetjes Rudiger
- Willem van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 14:16 #1421246
door Willem van Strik
Beantwoord door Willem van Strik in topic Voor zover ik weet, is Hedwig
Voor zover ik weet, is Hedwig nooit moderator op het forum geweest, maar heeft hij dat schildje vanwege de rechten om specifieke documentatie aan te passen.
Dat zou betekenen dat er nu dus drie moderatoren voor het forum zijn.
Dat zou betekenen dat er nu dus drie moderatoren voor het forum zijn.
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 14:18 #1421247
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Lijkt op.
Die opsomming lijkt wel op een rechtbankverslag Rudiger, zoiets als Samir B.
Maar wat een vertoning zeg met al die afkortingen en het feit dat Mathy v N er weer bij staat zegt in mijn ogen meer over de houding van het interimbestuur dan over de kwaliteiten van Mathy v N als moderator.
En over de aanmelding van ene Ton V, hij staat op het standpunt dat er veel meer openheid moet komen over het doen en laten van moderatoren.
Overigens nog geen enkele reactie van officiele zijde.
Groeten,
Maar wat een vertoning zeg met al die afkortingen en het feit dat Mathy v N er weer bij staat zegt in mijn ogen meer over de houding van het interimbestuur dan over de kwaliteiten van Mathy v N als moderator.
En over de aanmelding van ene Ton V, hij staat op het standpunt dat er veel meer openheid moet komen over het doen en laten van moderatoren.
Overigens nog geen enkele reactie van officiele zijde.
Groeten,
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 14:32 #1421252
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Op alle lantaarnpalen:
Wanted: Gerben M (Moderator).
Regelmatig gezien op het V700 forum. Heeft meerdere Volvo's en een Blauw V schildje + een groen M schildje.
Wahaha. Geweldig.
Groeten,
Gerben
Regelmatig gezien op het V700 forum. Heeft meerdere Volvo's en een Blauw V schildje + een groen M schildje.
Wahaha. Geweldig.
Groeten,
Gerben
- Willem van Strik
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 17:53 #1421263
door Willem van Strik
Beantwoord door Willem van Strik in topic Welke prijs staat op zijn
Welke prijs staat op zijn hoofd?
Ik kom 'm weleens tegen, dus misschien moet ik 'm aangeven?
Ik kom 'm weleens tegen, dus misschien moet ik 'm aangeven?
- Ton Visser
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-09-2015 18:12 #1421264
door Ton Visser
Beantwoord door Ton Visser in topic Nee.
Nee Willem, niks mis met die Gerben.
Het gaat hier om het systeem van modereren, hoe een en ander geregeld is, dat moet veel opener worden.
Helaas nog steeds geen reactie van officiele zijde, buiten Gerben dan.
Groeten,
Ton.
Het gaat hier om het systeem van modereren, hoe een en ander geregeld is, dat moet veel opener worden.
Helaas nog steeds geen reactie van officiele zijde, buiten Gerben dan.
Groeten,
Ton.
Moderators: Jerry Stam