Inbouwen airco
- V300 register
- Verbannen
Overigens moet er ook stuurbekrachtiging in de GLS komen. Kijken of dat allemaal gaat passen met verdamper en al.
Ik zou de airco ook in de witte injectie kunnen inbouwen. Da's al een mkIII, of mijn huidige daily, maar die moet eigenlijk eerst wat huidtransplantaties krijgen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;193117 schreef : Ik kan een GLT met airco overnemen. De auto zelf is echt niet meer te redden, maar een complete airco is natuurlijk uniek. Ik zou dit graag in mijn GLS inbouwen, maar die heeft een mkII dash. Kan ik dat kachelhuis overzetten? Ik zit dan natuurlijk met de inlaat onder het rooster van de motorkap (en de sproeikopjes van de wis-was installatie). Ik neem aan dat mijn GLS nog (lang) niet gespoten en al op me staat te wachten, dus ik zou nog een andere motorkap kunnen overwegen. Wat zijn verder nog mogelijke problemen of uitdagingen die ik kan verwachten?
Overigens moet er ook stuurbekrachtiging in de GLS komen. Kijken of dat allemaal gaat passen met verdamper en al.
Ik zou de airco ook in de witte injectie kunnen inbouwen. Da's al een mkIII, of mijn huidige daily, maar die moet eigenlijk eerst wat huidtransplantaties krijgen....
Dat zie je niet vaak, een GLT met Airco, ben nu wel heel benieuwd welke die van jou is, want als ik bij de RDW kijk bestaat mijn oude GLT nog wel, maar heeft sins 2009 geen APK meer gehad..
Mijn oude had dus ook airco, heb er destijds nog een nieuwe condensor ingebouwd}
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
antiekeradio;193378 schreef : en zijn de airco componenten nog wel bruikbaar?
Lijkt me ook een grote gok. Oude airco's zijn die aan te passen aan de 'nieuwe' vloeistoffen/gassen?
Het belangrijkste lijkt me de pomp en het gedeelte onder het dashboard?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ben zelf aan het ori?nteren op een airco want dat is het enige (op een open dak maar teveel kans op lekkage) wat nog ontbreekt!
Zij verdampers/filters/expansiekleppen ook los te krijgen dan?
- V300 register
- Verbannen
Het kachelhuis is ook anders, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat daar iets voor uit te vinden is dat het toch wel allemaal past, maar dat zul je moeten proberen. Ik heb nog nooit een V300 kachel met airco opengehaald eigenlijk.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid