Stationair
- V300 register
- Verbannen
Waar zit de stationair en co schroef, en wat is een gemiddelde afstelling. Moet er morgen weer mee naar me werk, dus zou prettig zijn als hij iets beter loopt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
340Sport;214874 schreef : Sinds ik gister het slangetje van de econometer erop heb geduwd, loopt de auto niet meer lekker stationair. Heel laag in de toeren, en valt dan uit.
Waar zit de stationair en co schroef, en wat is een gemiddelde afstelling. Moet er morgen weer mee naar me werk, dus zou prettig zijn als hij iets beter loopt.
Normaal moet het aansluiten van een econometer cq vacu?mmeter geen invloed hebben op je motor, maar nu dit wel gebeurt zal er een lek in het "nieuwe" gedeelte zijn, een verbinding die lekt, poreuze of gescheurde slang of je econometer cq vacu?mmeter is lek
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik zou die hele handel vervangen als dat nog niet is gebeurd. Dan weet je zeker dat dat weer goed is.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
340Sport;214888 schreef : Alleen dat zal op dit moment niet meer lukken. Ik wil toch even kijken of ik met afstellen niet wat kan doen, weet iemand waar die 2 schroeven zitten?
werkt het ineens niet meer? JA
werkte het eerst? JA
heb je iets veranderd? JA
ga je dan zitten rommelen aan dingen die eerst goed werkten? NEE
kom op, haal dat slangetje weer even weg en koop wat nieuwe delen. maar ga niet zitten 'afstellen' waardoor de boel verder ontregeld wordt.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
zoja; dan had je dus een motor die afgesteld is met een vacu?mlek, nu met het systeem dicht klopt dan het stationairmengsel meer van geen kant (veel te rijk) en dan kun je hem dus opnieuw afstellen. basisafstelling is maar heel erg globaal, ik pas het zelf allang niet meer toe.
zonee; al het bovenstaande.
- V300 register
- Verbannen
[mod]bij technische vragen is het
bij brandstof-en ontstekingsproblemen bijvoorbeeld de motorcode altijd vermelden. Vermeld ook alle eventuele bestaande/bekende problemen en aangebrachte modificaties die invloed zouden kunnen hebben op het probleem.[/mod]
- V300 register
- Verbannen