resonantie 340 1.7 gle millionaire
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
als het uit de aandrijflijn komt, is het waarschijnlijk een onbalans in de motor, of in het koppelings gedeelte (vliegwiel, drukgroep).
renault stond (staat?) niet bekend om hoge eisen qua balancering van de massaproductie motoren. sommige exemplaren met gewichtsverschillen in de zuigers of lichte onbalans in de krukas, lopen gewoon niet zo fijn als andere....
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen
ik heb het alleen als ik rij met de volvo.,als ik van zijn 2 naar zijn 3 schakelsetsunakaede;22307 schreef : Kan je iets specifieker zijn, bijv. heb je het ook als hij in zijn vrij staat, komt het van voor of van achter, links/rechts?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- J. Ruiter
- Verbannen
dat is onbalans in de motor of andere delen van de autofransiscus;22508 schreef : Ha, 1700 vragen. En ja, wees wat specifieker. Wat is dat eigenlijk, resonantie? Rammelend geluid. Trilling?
- J. Ruiter
- Verbannen
ze hebben wel bij de dealer de koppeling vervangen:eek: :eek:antiekeradio;22377 schreef : vaak zijn dit soort rammels uitlaat-gerelateerd. wat voor merk (of g??n merk) pijp heb je eronder hangen?
als het uit de aandrijflijn komt, is het waarschijnlijk een onbalans in de motor, of in het koppelings gedeelte (vliegwiel, drukgroep).
renault stond (staat?) niet bekend om hoge eisen qua balancering van de massaproductie motoren. sommige exemplaren met gewichtsverschillen in de zuigers of lichte onbalans in de krukas, lopen gewoon niet zo fijn als andere....
- V300 register
- Verbannen