Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-02-2013 08:28 #632531 door V300 register
Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht is gemaakt door V300 register
Hallo,
Heeft er iemand tips waar er nog een 340 op de sloop staat met deze ring of heeft iemand er zelf nog ??n liggen toevallig ?
Het liefst in de buurt van Apeldoorn.
Bij autosloop Wind staat een 340 maar deze heeft hetzelfde probleem als ik heb, wel heb ik daar wat foto's kunnen maken.
Alvast bedankt!

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-02-2013 21:24 #924668 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht
de onderkant is al correct gerepareerd met een metalen strip. nu moet je de bovenkant nog even op dezelfde manier voorzien van een metalen stripje, en klaar is kees.

een ander plastic onderdeel halen heeft weinig zin want onderhand breekt dit spul al als je er boos naar kijkt.

• Frans van Zeeventer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2013 00:57 #924693 door Frans van Zeeventer
Beantwoord door Frans van Zeeventer in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht
Ja die bij Wind is al kapot, heb er ook bij gekeken, ik zal eens kijken of ik er nog 1 heb liggen

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2013 08:58 #924694 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht
Ik heb ze nog liggen ..... die krengen heten eigenlijk "vlinders", een nogal eufemistische naam vind ik zelf.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2013 09:33 #924696 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht
En het is klote dat de sleepringen van de claxon erin verwerkt zijn anders waren ze zeer eenvoudig na te maken

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-02-2013 11:42 #924702 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht
Inderdaad jammer dat die er in zitten, hoewel die nog wel goed zaten. Alleen de bevestiging van de hendels zijn beide slecht.
ik heb nu een redelijk stevige constructie maar maak het liefste weer een originele goede die ik dan wat verstevig.
Als het allemaal echt niet te vinden is houd ik de originele constructie met daarbij de kapotte ring voor de contact ring.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-02-2013 11:42 #924703 door V300 register

volvomania;212525 schreef : Ik heb ze nog liggen ..... die krengen heten eigenlijk "vlinders", een nogal eufemistische naam vind ik zelf.

Zou ik er ??n van je over kunnen nemen ?

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2013 21:28 #924752 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht

AvdAkker;212527 schreef : En het is klote dat de sleepringen van de claxon erin verwerkt zijn anders waren ze zeer eenvoudig na te maken

Ik was er vandaag nog met iemand over bezig.
Kwestie een andere productiemethode te bekijken dan de traditionele mal.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2013 21:51 #924754 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Knipperlicht-/ruitenwisserhendel montage gezocht
ik heb er zelf ook nog wel een paar idee?n bij, alleen nog geen tijd/zin gehad om een kapotte eens nader te bekijken

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-02-2013 16:05 #924784 door V300 register
met 3d printing kun je waarschijnlijk wel een eind komen om iets passends na te maken... maar als het met een metalen stripje boven- en onderlangs ook goed vast zit.... waarom moeilijk doen?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC