Knipperlicht rechts sneller dan links
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
lucluc;33234 schreef : Van mijn 360 gaat het rechter knipperlicht ineens sneller dan links. Er zit maar 1 zekering voor de knipperlichten en die is een tijdje geleden al eens stuk gegaan. Wat zou nu het probleem kunnen zijn? Uiteraard heb ik eerst gekeken of er geen lampje stuk is.
En wat kwam daaruit? Dat het lampje linksvoor stuk was? :humor:
Nee, ff serieus. Heb je een trekhaak? Ik heb wel eens gehoord dat door verkeerde aansluitingen/kortsluitingen etc. wel eens dit soort gekke dingen gebeuren. Maar misschien je op een sloop ofzo even een knipperrelaistje lenen/kopen en kijken of het daaraan ligt.
- V300 register
- Verbannen
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Het bleek dat achter ??n lamp het niet meer deed terwijl deze niet kapot was. Is dus weer een oxidatieprobleem. Nadat ik het fittinkje waarin het bolletje zit wat heb heen en weer gehaald had deen hij het weer.:groovy:
Dus wanneer het zich nog eens voordoet stop effe en loop om de auto om te kijken welke lamp het niet doet. Je knipperrelais krijgt volgens mij minder weerstand waardoor hij sneller gaat knipperen. Hierdoor vermoed ik dat de 340 waarin ik rij twee relais heeft ??n voor links en ??n voor rechts.
Succes,
Wim
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
't Is inderderdaad een slechte constructie, met dat massastripje. Maar goed... Als het werkt, dan werkt het
- V300 register
- Verbannen
evt. zou je dan nog kunnen kijken naar geleidings pasta. maar das eigenlijk gewoon zonde van t geld.
- V300 register
- Verbannen