Knipperrelais maakt geen geluid
- V300 register
- Verbannen
De knipperlichten doen het zelf wel goed... Is het nog zo'n ouderwets relaitje met een bimetaaltje, of is het al iets moderner? En zou een nieuw relais het 'probleem' op kunnen lossen, of moet ik naar iets anders kijken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
met 6 Volt systemen is het wel bekend dat het geluid heel zachtjes of onhoorbaar wordt als de motor stationair draait. bij wat meer toeren komt dan ineens wel de goeie klik door.
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;25153 schreef : is ouderwets. moet gewoon lekker hard klikken.
met 6 Volt systemen is het wel bekend dat het geluid heel zachtjes of onhoorbaar wordt als de motor stationair draait. bij wat meer toeren komt dan ineens wel de goeie klik door.
Dat ken ik idd van de DAF 44 van m'n vader, het knipperen gaat daar ook niet helemaal regelmatig. Ik vind het wel grappig
Maar ik zal es kijken op de sloop ofzo, wat een ander relaitje (hoe schrijf je dat :confused:) moet kosten.
- V300 register
- Verbannen
Kun je ook niet getikt worden:D
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Erik;25208 schreef : Voor doven of slechthorenden is zo'n geluid toch helemaal niet zinvol.. Wat mij betreft overbodige luxe. Het pijltje in het dashboard is al duidelijk genoeg.
ja maar wat nou als harry zijn blinde vink wil laten rijden...
- V300 register
- Verbannen
Erik;25208 schreef : Voor doven of slechthorenden is zo'n geluid toch helemaal niet zinvol.. Wat mij betreft overbodige luxe. Het pijltje in het dashboard is al duidelijk genoeg.
Kijk jij altijd naar je dashboard dan? Ik heb nergens zo'n grote hekel aan als aan mensen die hun knipperlicht vergeten uit te zetten ofzo
Ik wil gewoon niet het risico lopen dat ie blijft knipperen, en buiten dat; ik vind het gewoon mega-irritant dat er iets niet goed is met m'n 340
- V300 register
- Verbannen
Dutchie;25275 schreef : Ik wil gewoon niet het risico lopen dat ie blijft knipperen, en buiten dat; ik vind het gewoon mega-irritant dat er iets niet goed is met m'n 340
Slaat het knipperlicht niet af bij jou, als je het stuur terugdraai?
Moet je het relais van een Ivrakko nemmen, wordt je gek van het harde gepiep!
- V300 register
- Verbannen
bouchard;28263 schreef : Slaat het knipperlicht niet af bij jou, als je het stuur terugdraai?
Moet je het relais van een Ivrakko nemmen, wordt je gek van het harde gepiep!
Jawel, maar in sommige gevallen (bijvoorbeeld van wisselen van rijstrook op snelweg) slaat ie dus niet terug. En ik heb al zo'n hekel aan mensen die hun richtingaanwijzer vergeten...
In de veegmachines waar ik wel es op zit, zit er ook zo'n piep-ding op, echt MEGA-irritant
- E. van Oostveen
- Nieuw lid