opschakel indicator en klokverlichting
- V300 register
- Verbannen
alleen die sluit je aan door ze tegen die 2 printplaatjes te duwen?
aangezien er klemmetjes opzitten, zaten die origineel door die lipjes heen en dan vastgeklemd?
tevens een klein klokje langs de sigaretten aansteker, hoort daar niet iets van een lampje in aangesloten te worden?
en waar haal ik de stroom voor t klokje vandaan? heb t haynes boek al doorgespit, maar kon niets vinden en was vandaag al zo lekker op gang met de toerentellen enzo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Opschakelindicator: daar zitten twee pinnetjes aan, daar moet je dat zwarte blokje op de printplaat overheen duwen.
Als dit heeeeel erg onbekend voorkomt: maak es ff foto's.
Overigens: is het niet makkelijker om je km-teller over te zetten in de gekochte versie, ipv. alle andere dingen over te zetten in je originele?
- V300 register
- Verbannen
die 2 pinnetjes aan, maar dat zijn knijppinnetjes, met iets van plastic (ex) printplaat erin. geen zwarte blokjes...
foto's kan ik wel maken straks... kan ik weer alles lostrekken.. die kabels inpluggen is onhandig!
dat is ook gedaan, alleen moest daar ook de benzine meter wisselen, die werkte dus niet, bij de eerste test.
die opschakelmeter zat er zo in, heb er nog niets aan gedaan, en net tot de 6500 toeren doorgetrokken maar geen reactie, dus misschien met een beetje zilverlijm toch proberen contact te krijgen met de printplaat?
- V300 register
- Verbannen
KonradW;19557 schreef : i
en waar haal ik de stroom voor t klokje vandaan? heb t haynes boek al doorgespit, maar kon niets vinden en was vandaag al zo lekker op gang met de toerentellen enzo
Even op de sloop kijken. Daar heb ik er ??n vandaan gehaald..
Succes!
Grt Noe
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
bodejodel;19617 schreef : heb ik misschien wel liggen... en nee daar hoef je geen auto bij te kopen...
Haha, EINDELIJK!
- V300 register
- Verbannen
yeah kijk das wel makkelijk
dan kan ik die ook gaan inbouwen, heb ik weer een klok..
was vanochtend 15 minuten te laat in nijmegen, dankzij mijn touristische route die we iedere ochtend nemen....
was wel een langere.
nog geen resultaat met de opschakel indicator btw. heb nu de klemmen, heel makkelijk, met een dun klemmetje erop gedrukt, zodat ze contact maken.
maar niets