Stroomschema
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 10:02 #624335
door V300 register
Stroomschema is gemaakt door V300 register
Ik heb door een foutje bij radio aansluiten het halve dashboard niet meer werkend. Zo werken de benzine en temperatuurmeter , en de lampjes van de gordel, choke, handrem en accu het niet meer.
Iemand tips en/of een schema waarop te zien hoe de kabels lopen? Ik had al op het forum een beknopte handleiding gevonden hoe je moet meten, maar zoek dus nog een overzicht wat waar zit.
(Als iemand nog een 340 (GL Special '91) vraagbak te koop heb ik daar wel interesse in.)
Iemand tips en/of een schema waarop te zien hoe de kabels lopen? Ik had al op het forum een beknopte handleiding gevonden hoe je moet meten, maar zoek dus nog een overzicht wat waar zit.
(Als iemand nog een 340 (GL Special '91) vraagbak te koop heb ik daar wel interesse in.)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 11:22 #638882
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stroomschema
laat me raden, je hebt de originele volvo stekker er af geknipt....
tip; er moeten 3x2 draden aan elkaar verbonden worden, die in de originele stekker ook aan elkaar zaten.
tip; er moeten 3x2 draden aan elkaar verbonden worden, die in de originele stekker ook aan elkaar zaten.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 11:36 #638883
door V300 register
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-03-2005 12:11 #638884
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stroomschema
Waarom knipt iedereen die verloopstukjes er af?
Er zijn prachtige verloopstukjes te koop van VOlvo nar ISO. Kost een tientje en werkt perfect... Ik had binnen 10 seconden mijn radio ge?nstalleerd...
Er zijn prachtige verloopstukjes te koop van VOlvo nar ISO. Kost een tientje en werkt perfect... Ik had binnen 10 seconden mijn radio ge?nstalleerd...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 13:38 #638885
door V300 register
Dat Volvo stukje zat er ook niet helemaal aan. De stroom en massa kabel van de radio zaten mbv 'schoentjes' in de radio die er al in zat. En de kabeltjes waren door iemand anders te kort van het volvo blokje afgeknipt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-03-2005 14:46 #638886
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stroomschema
Dan is het een ander verhaal en word het wat lastiger.
De verloopstukjes van Volvo naar ISO hebben veel automaterialenzaken vaak zelfs nog op voorraad.
Dat werkt echt het handigst.
De verloopstukjes van Volvo naar ISO hebben veel automaterialenzaken vaak zelfs nog op voorraad.
Dat werkt echt het handigst.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 15:26 #638887
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 15:37 #638888
door V300 register
Ooow ben een blij mens vandaag. De boel werkt weer na de tip van Wouter! Heb de doorgeknipte kabeltjes via kroonsteentjes weer met elkaar verbonden.
Maar het zijn dus 3x2 kabeltjes. Eentje 12V, eentje massa, maar wat is dat andere setje (dunnere) kabels dan?
En nu snel die wagen eens poetsen, want die verkeerd nog indezelfde staat zoals ik em toen van Jack kocht
(Bericht gewijzigd door Peter op 16 maart 2005)
Maar het zijn dus 3x2 kabeltjes. Eentje 12V, eentje massa, maar wat is dat andere setje (dunnere) kabels dan?
En nu snel die wagen eens poetsen, want die verkeerd nog indezelfde staat zoals ik em toen van Jack kocht
(Bericht gewijzigd door Peter op 16 maart 2005)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 15:59 #638889
door V300 register
Bah, kroonsteentjes. Best probeer je de zooi later even wat beter te zetten met solderen of zo'n knijpstekkertje, kroonsteentjes zijn niet zo heel lekker in de auto.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-03-2005 16:12 #638890
door V300 register
Laat ik van de situatie gebruik maken. Deze auto, zowel andere auto en met verschillende radio's kraken bij het harder en zachter zetten. Wanneer je aan de knop draait.
Wie o wie?
Wie o wie?
Moderators: Mark Smeets