Stoelen omwisselen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-11-2005 23:27 #624156
door V300 register
Stoelen omwisselen is gemaakt door V300 register
dag allen,
wat ik mij afvraag:
is het zonder al te veel hakken/zagen/slopen mogelijk om de bestuurderstoel te verwisselen met de bijrijderstoel?
Mijn bijrijderstoel is namelijk nog veel beter, zit lekkerder, de lendesteun is nog niet afgebroken, etcetera. En dat de knoppen aan de zijkant dan andersom komen te zitten, dat neem ik graag voor lief.
Andere vraag die hier op aansluit: hoe lastig gaat het worden om een 700/900stoel in een 300 te krijgen? Die zitten namelijk ook erg lekker heb ik gemerkt, en hebben nog wat meer verstelmogelijkheden.
wat ik mij afvraag:
is het zonder al te veel hakken/zagen/slopen mogelijk om de bestuurderstoel te verwisselen met de bijrijderstoel?
Mijn bijrijderstoel is namelijk nog veel beter, zit lekkerder, de lendesteun is nog niet afgebroken, etcetera. En dat de knoppen aan de zijkant dan andersom komen te zitten, dat neem ik graag voor lief.
Andere vraag die hier op aansluit: hoe lastig gaat het worden om een 700/900stoel in een 300 te krijgen? Die zitten namelijk ook erg lekker heb ik gemerkt, en hebben nog wat meer verstelmogelijkheden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-11-2005 23:31 #637208
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stoelen omwisselen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-11-2005 23:34 #637209
door V300 register
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
05-11-2005 12:58 #637210
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Stoelen omwisselen
Je kunt ze zo omzetten alleen zitten dan wel de knoppen aan de verkeerde kant. Ik heb er zelf ook aan gedacht omdat er bij mijn bestuurdersstoel een vouw in het stoelverwarmingsmatje zit. Dit bevorderd het zitcomfort niet echt.
Stoelen van een 700 of 900 serie gaan niet passen denk ik. Is ook eens in me opgekomen, die zijn namelijk veel dikker en breder. Er zit aan de zijkant een opbergvakje dat ook in de weg zit met de kaartenvakken in de deur bij de 300 serie.
Maar meten is weten zou ik zeggen. Als je dat bakje er (netjes) af haalt aan de zijkant kan het misschien passen.
Stoelen van een 700 of 900 serie gaan niet passen denk ik. Is ook eens in me opgekomen, die zijn namelijk veel dikker en breder. Er zit aan de zijkant een opbergvakje dat ook in de weg zit met de kaartenvakken in de deur bij de 300 serie.
Maar meten is weten zou ik zeggen. Als je dat bakje er (netjes) af haalt aan de zijkant kan het misschien passen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-11-2005 23:14 #637211
door V300 register
Je kunt de stoelen niet omwisselen. De stelknop zit namelijk in de weg..
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-11-2005 22:51 #637212
door V300 register
Spijtig... het lijkt me ook niet echt mooi om er een 300 stoel in een andere kleur in te zetten. Dan liever helemaal een andere stoel, die ook beter zit. Dat een 700/900 stoel niet voorover kan klappen neem ik graag voor lief, mensen die achterin willen zitten moeten dan maar langs de passagierstoel
Ik ga eerdaags eens aan het meten in een 740, ik ben benieuwd
Ik ga eerdaags eens aan het meten in een 740, ik ben benieuwd
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-11-2005 16:40 #637213
door V300 register
Wat voor bestuurdersstoel zoek je ? Lichtgrijs heb ik nog in de aanbieding, en Redline.
Mailtje bij belangstelling ....
Mailtje bij belangstelling ....
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-11-2005 19:25 #637214
door V300 register
Vooral eentje die goed zit, en waarvan de lendesteun het nog doet. de mijne is intussen definitief afgebroken ben ik bang. Daarnaast is de zitting compleet doorgezeten, en omdat ik nogal eens onderweg ben zit ik graag lekker. Vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar het monteren van een 700/900 stoel. Ik heb een cremekleurig interieur, ga eerst even bezien wat de mogelijkheden zijn voor een wat luxere stoel. Ik houd je aanbod in het achterhoofd!
Thijs
Thijs
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
08-11-2005 21:50 #637215
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stoelen omwisselen
Anders kun je altijd nog je eigen bekleding overzetten op een goede stoel.
Wel even een rotwerkje maar het is te doen lijkt me.
Wel even een rotwerkje maar het is te doen lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-11-2005 12:17 #637216
door V300 register
Zeg jeroen, kun je ook leren bekleding omzetten, of is dat met die naden extra moeilijk? Mijn bestuurderstoel is een beetje doorgezakt.
Moderators: Mark Smeets