De prijzen beginnen te stijgen!
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Heb m'n rode Winner nog steeds, die is in bijna nieuwstaat, eigenlijk nog beter als deze witte en werkelijk geen reacties toen hij op marktplaats stond.
En dan vroeg ik er 3500 voor.
Maakt mij verder ook niet uit, heb er nog altijd zelf heel veel plezier van
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Had er misschien wel meer kunnen vangen, maar aan de andere kant staat er een ander project klaar, dus wilde er niet te lang mee wachten.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Als je op enig moment op Marktplaats of Autoscout kijkt krijg je ook de indruk dat de prijzen stijgen. Ik denk echter dat het een vertekend beeld geeft:de (te)dure exemplaren staan er langer op, grotere kans dat je die dus ziet. De realistischer, wat lager geprijsde exemplaren gaansnelller. Dus minder kans dat je die advertenties ook ziet.
Maar over het geheel lijken in ieder geval de vraag-prijzen wat te stijgen. Maar de link in eerste post wekt bij mij nog steeds wel de indruk van wishful-thinking.
- Steven340
- Nieuw lid
En gek genoeg niet eens verkocht op het internet maar aan iemand in de kroeg waar ik een gesprek mee had.
Die was toevallig een tijdje opzoek naar een knappe 343 en rood was z’n favoriete kleur. En voila..., oudere man die ook al een Daffie had
- V300 register
- Verbannen
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Steven340;n417865 schreef : Heb destijds mijn rode 343 met CVT voor €4000 verkocht. Het kan, maar daar was ook veel aan gedaan, en je moet het net treffen. En ik sta daar nog steeds achter dat ie het ook dubbel en dwars waard was.
En gek genoeg niet eens verkocht op het internet maar aan iemand in de kroeg waar ik een gesprek mee had.
Die was toevallig een tijdje opzoek naar een knappe 343 en rood was z’n favoriete kleur. En voila..., oudere man die ook al een Daffie had
In de kroeg..!? Vast al lang geleden geweest dat je daar naar toe en met willekeurige mensen een gesprek kon of mocht voeren:mad:.
Kun je nagaan hoe ze intussen weer gestegen zijn in prijs. :wtf2:
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
- Steven340
- Nieuw lid
www.marktplaats.nl/v/auto-s/oldtimers/m1...lvo-360-gle-53500-km
Vind het een nette prijs, die is het gewoon waard.