(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Diverse onderdelen z.s.m. weg
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2018 14:17 #634937
door V300 register
Diverse onderdelen z.s.m. weg is gemaakt door V300 register
Even schaamteloos pluggen: ik heb bij de advertenties eentje staan voor diverse onderdelen, ik moet er zsm van af en weggooien is ook weer zo iets. Wie kan ik er nog blij mee maken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2018 14:41 #976431
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Diverse onderdelen z.s.m. weg
Hoi Diede,
Wat bedoel je met "achterklep"? Een achterdeur van een hatchback of een klep van een sedan? Dat laatste kan ik nog wel gebruiken.
Wat bedoel je met "achterklep"? Een achterdeur van een hatchback of een klep van een sedan? Dat laatste kan ik nog wel gebruiken.
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-08-2018 16:39 #976432
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Diverse onderdelen z.s.m. weg
Heb je tussen je koplampen versies met duplo lampen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-08-2018 18:25 #976435
door V300 register
Hoi,
Ik bedoel die lel voor de hatchback, en alleen halogeen koplampen. Ik heb altijd een 3-deurs gehad, dus al mijn onderdelen zijn ook daar op toegespitst.
Ik bedoel die lel voor de hatchback, en alleen halogeen koplampen. Ik heb altijd een 3-deurs gehad, dus al mijn onderdelen zijn ook daar op toegespitst.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2018 19:35 #976443
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Diverse onderdelen z.s.m. weg
Goede spullen weggooien is slecht voor de planeet. Dus als je het niet kwijt kunt, dan mag het bij mij opgeslagen worden. Wellicht kunnen we iets regelen met de forumpost.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-08-2018 21:52 #976453
door V300 register
Hoi Erik,
Ik had al contact opgenomen met Steven, ik zag dat jullie samen werken. Ik had hem een voorstel gestuurd en hij zou het er vandaag met jou over hebben. Ik wacht nog op zijn/jullie antwoord. Ik kan het helaas niet brengen en ik denk dat het ook iets te veel is voor de reguliere forumpost, het zijn alleen al aan los spul en koplampen 3 verhuisdozen vol, en dan komt het grotere spul nog...
Ik had al contact opgenomen met Steven, ik zag dat jullie samen werken. Ik had hem een voorstel gestuurd en hij zou het er vandaag met jou over hebben. Ik wacht nog op zijn/jullie antwoord. Ik kan het helaas niet brengen en ik denk dat het ook iets te veel is voor de reguliere forumpost, het zijn alleen al aan los spul en koplampen 3 verhuisdozen vol, en dan komt het grotere spul nog...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-08-2018 21:16 #976459
door V300 register
ik heb interesse in een aantal onderdelen, echter word er op mijn mail niet gereageerd?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-08-2018 21:34 #976460
door V300 register
Hoi Frankie,
Ik heb je mail wel gezien (tenminste, ik neem aan dat het om de mail van gisteren van "Paul" gaat) maar omdat ik ook al met Erik en Steven Legdeur aan het schakelen ben heb ik nog niet gereageerd. Ik wil het liefst van de hele partij in één keer af, en als mijn voorstel doorgang vindt verandert dat een aantal zaken, o.a. die Louvre gaat dan weer uit de verkoop.
Ik heb je mail wel gezien (tenminste, ik neem aan dat het om de mail van gisteren van "Paul" gaat) maar omdat ik ook al met Erik en Steven Legdeur aan het schakelen ben heb ik nog niet gereageerd. Ik wil het liefst van de hele partij in één keer af, en als mijn voorstel doorgang vindt verandert dat een aantal zaken, o.a. die Louvre gaat dan weer uit de verkoop.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-08-2018 12:12 #976462
door V300 register
Gereserveerd voor Erik, en gezien de deal vervalt daarmee ook de beschikbaarheid van de Louvre.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-08-2018 13:39 #976484
door V300 register
Mocht het zo zijn dat de spullen hals over kop weg moeten dan heb ik er nog wel ruimte voor in mijn loods in Rotterdam
Moderators: Mark Smeets