Volvo 360 GLE '85
- V300 register
- Verbannen
-

www.dafhobby.nl/pages/verkoopwagenspag.html
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

Karsten, volgens mij is dit D? 360 voor jouw... alleen iets aan de dure kant denk ik...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik had me alleen in het kenteken vergist, want het is NG-19-KSv0lv0freak;88561 schreef : Vandaag eerst in Born en later in Sittard:
360GLE met (dichte) GLT velgen. Een MK2, en echt super strak!
kenteken: NK-19-GS
Ik weet dat de eigenaar een paar straten verder woont, tenminste de auto staat daar vaker. Binnenkort maar eens een flyer uitprinten en foto's maken
Eventueel kan ik de auto ook wel eens op roest inspecteren, mochten mensen serieus geinteresseerd zijn

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;114378 schreef : Volgens mij is dit die groene GLE die ik in Born vaker heb gespot! Erg jammer dat de eigenaar hem verkoopt, want hij ziet er idd erg strak uit! De auto staat 4 straten verder dan mijn straat.. dus wie hem gaat bezichtigen kan hier misschien ook nog even een 'tas koffie' krijgen
Karsten, volgens mij is dit D? 360 voor jouw... alleen iets aan de dure kant denk ik...
Haha, had hem enkele dagen voordat hij hier gepost werd ook al gespot op Dafhobby en het is idd een nette wagen!
Jammer genoeg ook iets boven mijn buget, dus ik moet hem laten staan!
Mss dit weekend bij een belgische GLE gaan kijken!
- Mark Smeets
- Moderator
-

Hij ziet er strak uit aan de bestuurderskant, maar de dorpel is zwart geverfd gedeeltelijk. Er is dus wel al aan gelast, maar als het goed is gedaan, is dat natuurlijk helemaal geen probleem!
- V300 register
- Verbannen
-
Dafhobby verkoopt hem niet in opdracht.
We spraken de eigenaar toevallig en hij wilde/moest hem nu gaan verkopen.
Hij heeft een nieuwe wagen gekocht en nu moet de 360 noodgedwongen buiten staan en dat vind hij zonde.
Wagen heeft net nieuwe APK gehad, ook zijn de raammotortjes vernieuwd. Hele historie zit bij de wagen, beurten, onderdelen enz. Hij had hem gekocht toen de wagen 18 maanden oud was, zg. Volvo pool wagen. Eerst op naam van de zoon die Bij Volvo werkte en vervolgens omgeschreven na enkele maanden op zijn eigen naam.
Gr. Ton