Volvo 360 3-deurs project
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
hij ziet er nog behoorlijk hard uit ook! Alleen die deuk even spuiten (eventueel de hele auto), en je hebt een hele nette wagen!
Te zonde eiegnlijk om naar de cross / cup te laten gaan...
- V300 register
- Verbannen
-
'Bouwpakket volvo 360 3 deurs, schaal 1:1' :humor:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

1e Volvo, De turbo om voor het stappen je even uit te leven.
2e Volvo, De vario, voor de ochtend n? het stappen. Dan wil je comfortabel en makkelijk rijden.
3e Volvo, De handbak om goedkoop en zuinig door het land te crossen om vario's in nood te helpen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Erik;92546 schreef : Mooi voor Anjo. Hij is bijna spuitklaar. Kan ie mooi die andere orgineel houden.
alleen al is het om Erik te pesten weet ik nu wel zeker dat ik die 218.5 er keihard af ga schuren als het zover is:D!
nee, 2 is ZAT. je kan het beter op 2 auto's goed doen, als op 4 auto's half. misschien als er projecten de status "bijna af" krijgen, (want af zijn ze nooit:D) komt er nog een auto, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer, of dat dan ook weer een volvo wordt weet ik niet, ben eigenlijk niet zo merkgeil, en al helemaal niet van volvo:yeah: (ja ik wil een TT jap!)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;92549 schreef : alleen al is het om Erik te pesten weet ik nu wel zeker dat ik die 218.5 er keihard af ga schuren als het zover is:D!
nee, 2 is ZAT. je kan het beter op 2 auto's goed doen, als op 4 auto's half. misschien als er projecten de status "bijna af" krijgen, (want af zijn ze nooit:D) komt er nog een auto, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer, of dat dan ook weer een volvo wordt weet ik niet, ben eigenlijk niet zo merkgeil, en al helemaal niet van volvo:yeah: (ja ik wil een TT jap!)
doe dan eerst wat deuren met mij ruilen, ik heb namelijk ook 218,5..
edit: ow nee jij hebt 3 deurs zeker..
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;92549 schreef : nee, 2 is ZAT. je kan het beter op 2 auto's goed doen, als op 4 auto's half.
Met een 2 liter kan je wel erg goed driften.:groovy: